Plaza franchise is al 15 jaar lang een zeer succesvolle cafetariaformule, met circa 70 locaties door heel Nederland. . Cafetaria-ondernemers die gaan voor kwaliteit sluiten zich aan bij deze formule om zo te profiteren van landelijke bekendheid, professionele marketing, food-concepten en bovenal: behoud van eigen vrijheid.
Wanneer je je aansluit bij Plaza franchise word je een aantal keren per jaar onaangekondigd gekeurd op hygiëne, productkwaliteit, voedselveiligheid, gastvrijheid en uitstraling. Zo houden we samen de kwaliteit hoog. Ook als het gaat om het assortiment. Want elke Plaza-ondernemer koopt minstens 80% in bij Sligro Food Group. Bij ons bundelen we het ondernemerschap samen met de kracht van een landelijke formule.
MVO hoort bij een professionele en duurzame vorm van ondernemerschap. Binnen Sligro gaan verantwoord ondernemen en bedrijfseconomisch rendement hand in hand. Duurzame inkoop, voedselveiligheid, energie, milieu en transport zijn thema’s die als vanzelfsprekend verweven zijn in onze dagelijkse bedrijfsvoering.
Kwaliteit staat voorop. Niet alleen bij Sligro, maar ook bij onze ondernemers. Met de Royals, een luxe friteslijn, topmenu’s en speciale burgers, verse broodjes en de kinderbox weten zij hun klanten telkens weer te verrassen.
Activiteit: | Bij Plaza hebben we hart voor de zaak en passie voor de producten. Wij omarmen onze ambacht en dragen dit 100% uit naar onze gasten. Bij ons staat kwaliteit voorop. Wij spelen in op de lokale markt, op deze manier bieden we je altijd de beste kwaliteit. |
---|---|
Branche: | fast food - horeca |
Werkt met ondernemers sinds: | 2001 |
Entreegeld: | Niet van toepassing |
Jaarlijkse franchisefee: | € 63 per week |
Totale investering: | Afhankelijk van locatie |
Benodigd eigen vermogen: | De ombouwkosten naar Plaza uitstraling worden gezamenlijk gefinancierd, waarbij Sligro maximaal € 2.000 meebetaalt. |
Gemiddelde omzet pv: | Meer dan € 300.000 |
Type samenwerking: | Soft Franchise |
Lid nfv: | Ja |
Omschrijving training: | Diverse trainingen (HACCP, gastvrijheid, leiderschap en inspiratie) |
Hoe is de inkoop geregeld: | Minimaal 80% inkoop bij Sligro B.V. |
Verkoop oppervlakte: | Minimaal 75m² verkoopvloeroppervlakte met minimaal 20 zitplaatsen. |
Locatie omschrijving: | A1 / B1 locaties met hoge traffic, buurtcentra, woonwijken |
Verzorgingsgebied: | Minimaal 3.000 - 5.000 inwoners |