Elke klant verdient de beste service.Lincherie staat voor een uitmuntende paskamerservice die vrouwen advies op maat geeft. Elke vrouw heeft recht op de perfecte pasvorm : lingerie op maat van haar lichaam, haar levensstijl en persoonlijkheid.
Den Burg ligt in de gemeente Texel, in Noord-Holland. In Den Burg wonen ongeveer 7.000 mensen (bron: CBS). Vrij gemiddeld voor een plaats van deze grootte. Per huishouden verdient men gemiddeld €32.400. Het landelijk gemiddelde, exclusief vakantietoeslag, is bruto €36.500. Het gemiddeld inkomen in Den Burg ligt dus lager. Bij elkaar genomen verdienen de inwoners van Den Burg dus zo’n €103.090.909. Dit ziet men weer terug in de WOZ-waarde van de huizen, welke gemiddeld €258.000 is in Den Burg. In 2020 was de WOZ waarde in Nederland gemiddeld €270.000, in Den Burg ligt dit dus lager. In Den Burg hebben 3.9% van de mensen een uitkering. Waarmee het totaal aantal uitkeringsgerechtigden op 273 uitkomt.
Den Burg is het grootste dorp op het eiland Texel. Den Burg beschikt over een uitgebreid winkelcentrum. Dit heeft het dorp mede te danken aan de vele toeristen. Ook op het gebied van horeca heeft Den Burg genoeg te bieden. De meeste winkels bevinden zich aan de Hogerstraat, de Weverstraat of Stenenplaats. In Den Burg liggen de bedrijventerreinen Wezenland, Abbewaal en Maricoweg/Spinbaan.
Er zijn naast Lincherie ook nog andere franchiseformules waarvoor Den Burg interessant is. Bekijk alle franchise mogelijkheden in Den Burg.
Franchiseformule Lincherie valt binnen de branche body fashion & lingerie. Bodyfashionwinkels zijn actief in lingerie, onder- en nachtkleding, kousen en sokken, korsetten, et cetera. Gemiddeld wordt er per lingerie vestiging meer dan 400.000 euro aan omzet gegenereerd.
De functie van de winkel verandert binnen de mode-branche. De consument komt naar de winkel voor advies en beleving. Er worden geen tien producten meer gepast, men heeft zijn keuze al gemaakt en wenst slechts advies over de vorm en maat. De begeleiding van de klant wordt dus intensiever. Moderne toepassingen als digitale passpiegels en inventaris-computers helpen de consument hierbij. Traditionele winkels zullen zich dus moeten aanpassen. Dit biedt kansen voor franchise om met uniforme uitstraling een nieuw concept breed te lanceren en de consument naar de winkel te trekken.