Bakker Bart Heerlen

Bakker Bart Heerlen

Ondernemer worden bij Bakker Bart in Heerlen

Bakker Bart is op zoek naar een ondernemer in Heerlen.

Bakker Bart is een succesvolle franchiseformule en voortdurend op zoek naar gedreven franchisenemers. Bakker Bart zoekt enthousiaste en gastgerichte personen. Personen met passie voor het product en voor de consument.

Over Heerlen

Heerlen is gelegen in Limburg, en is onderdeel van de gemeente Heerlen. Er wonen ongeveer 87.437 mensen in Heerlen. De WOZ waarde van de woningen in Heerlen ligt gemiddeld op €123.000, iets lager dan het gemiddelde in Nederland in 2020 van €270.000. Het inkomen van een gemiddeld huishouden ligt in Heerlen op €28.200. Lager dan het landelijke gemiddelde van €36.500. In totaal hebben alle inwoners van Heerlen een gezamenlijk inkomen van €1.120.783.364. Van alle inwoners hebben 4.6% een uitkering. In Heerlen een totaal van 4.022 inwoners.

Tussen het Schouwburgplein tot aan het NS-station zijn veel winkels te vinden in Heerlen. Daarnaast heeft de plaats twee winkelcentra. Daarnaast heeft Heerlen diverse recreatieve mogelijkheden als een theater en een bioscoop. Ook zijn er diverse grote retailers te vinden als IKEA en een woonboulevard.

Er zijn naast Bakker Bart ook nog andere franchiseformules waarvoor Heerlen interessant is. Bekijk alle franchise mogelijkheden in Heerlen.

brood & banket branche informatie

Franchiseformule Bakker Bart valt binnen de branche brood & banket. In de branche brood & banket kan een onderscheid gemaakt worden in koude en warme bakkers. Bij koude bakkers gaat het met name om de verkoop van niet zelf vervaardigd brood en banket, eventueel in combinatie met de vervaardiging van (kleine) broodproducten via een opwarmoven en/of verkoop van chocolade en suikerwerk. Bij warme bakkers gaat het met name om de verkoop van zelfgemaakt brood en banket. Qua bedrijfsvoering, omzet en bruto winstmarges bestaat een groot verschil tussen beide typen zaken.

Het huidige marktaandeel van online food is explosief gegroeid. De verwachting is dat in 2030 een kwart van de boodschappen online gedaan wordt. De winkels in deze branche zullen dus moeten uitblinken in onderscheidende producten, een authentiek verhaal en behulpzaam personeel op de werkvloer. De consument zal dus verleid moeten worden met een belevingsomgeving waarin alle zintuigen worden geactiveerd. Al zal dat niet makkelijk worden: De grootste bedreiging voor deze branche is de supermarktbranche. Consumenten doen vaker in één winkel boodschappen. Echter kan dit ook weer een kans zijn, door samenwerkingen aan te gaan met supermarkten.

Bron: Rabobank Cijfers & Trends en detailhandel.info

Vestigingen Bakker Bart

Gegevens Heerlen

Provincie
Limburg
Gemeente
Heerlen
Inwoners
87.437
Inkomen
€28.200
WOZ-waarde
€123.000