no+vello Hellevoetsluis

no+vello Hellevoetsluis

Ondernemer worden bij no+vello in Hellevoetsluis

no+vello is op zoek naar een ondernemer in Hellevoetsluis.

Grootste speler in Europa op het gebied van gezichts- en lichaamsesthetiek

Over Hellevoetsluis

Hellevoetsluis is gelegen in Zuid-Holland, en is onderdeel van de gemeente Hellevoetsluis. Er wonen ongeveer 30.687 mensen in Hellevoetsluis. De WOZ waarde van de woningen in Hellevoetsluis ligt gemiddeld op €195.000, iets lager dan het gemiddelde in Nederland in 2014 van €211.000. Het inkomen van een gemiddeld huishouden ligt in Hellevoetsluis op €36.500. Hoger dan het landelijke gemiddelde van €35.000. In totaal hebben alle inwoners van Hellevoetsluis een gezamenlijk inkomen van €509.125.227. Van alle inwoners hebben 4% een uitkering. In Hellevoetsluis een totaal van 1.227 inwoners.

Hellevoetsluis richt zich als historische marinestad vooral op toerisme. De plaats heeft zes jachthavens, en veel toeristen komen dan ook via zeilschip de plaats bezoeken. De plaats heeft meerdere strandjes, campings en bungalows. Winkelgelegenheden zijn er zowel in het centrum, als in de verscheidene havens. In nagenoeg de hele plaats kan men (veelal betaald) parkeren.

Er zijn naast no+vello ook nog andere franchiseformules waarvoor Hellevoetsluis interessant is. Bekijk alle franchise mogelijkheden in Hellevoetsluis.

persoonlijke verzorging branche informatie

Franchiseformule no+vello valt binnen de branche persoonlijke verzorging. Persoonlijke verzorging omvat een breed scala aan franchiseformules dat zich bezighoudt met behandelen en adviseren in schoonheid en gezondheid van de klant. Denk hierbij aan o.a. massage-, zonnebank- en cosmeticaformules. Voorbeelden zijn QoQo Massage, Inglot Cosmetics en Rituals.

De hoogtijdagen van de cosmeticabranche duurde tot 2010. Vanaf 2009 was er een sterk toegenomen druk op het prijsniveau vanuit een toenemende promotiedruk, maar ook vanwege de lagere prijzen in de schappen. In 2012 had de markt te maken met een verschuiving van aankopen de traditionele drogisterij-, supermarkt en parfumeriekanaal naar lifestylewinkels, online en budgetstores. Volgens de GfK worden dit belangrijke kanalen voor de cosmeticabranche.

Consumenten besteden ook steeds meer aandacht aan hun uiterlijk via de professionele beautybranche. Het taboe rondom cosmetische ingrepen nemen almaar verder af. De verwachting is dat in 2016 de bestedingen aan (cosmetische) ingrepen licht zal toenemen ten opzichte van 2015. De nadruk zal liggen op behandelingen met een natuurlijk resultaat.

Het CBS rekende uit dat consumenten tot 2015 minder vaak naar de schoonheidssalon gingen en dat er gekozen werd voor minder uitgebreide behandelingen. Ook werd er minder geld uitgegeven aan verzorgingsproducten. Vanaf 2015 is er een stijging te zien: de omzet groeide met 6%. Voor 2016 is de verwachting dat de consument weer meer te besteden heeft en dat de omzet waarschijnlijk weer in de plus zal uitkomen.

Belangrijke trend in deze branche is de ontwikkeling dat consumenten veel te doen hebben in weinig tijd. De techniek wordt in toenemende mate in het leven van de consument geïntegreerd. De vele beauty en health apps voor de mobiele telefoon zijn hier goede voorbeelden van. Een ander belangrijke ontwikkeling is de mind-set van de samenleving: het wordt steeds meer geaccepteerd om geld en tijd te spenderen aan persoonlijke verzorging. Formules kunnen inspelen op de behoefte aan ontspanning, op een efficiënte manier.

Bron: Nederlandse Cosmetica Vereniging (NCV), CBS, GfK

Vestigingen no+vello

Gegevens Hellevoetsluis

Provincie
Zuid-Holland
Gemeente
Hellevoetsluis
Inwoners
30.687
Inkomen
€36.500
WOZ-waarde
€195.000