Bakker Bart Made

Bakker Bart Made

Ondernemer worden bij Bakker Bart in Made

Bakker Bart is op zoek naar een ondernemer in Made.

Bakker Bart is een succesvolle franchiseformule en voortdurend op zoek naar gedreven franchisenemers. Bakker Bart zoekt enthousiaste en gastgerichte personen. Personen met passie voor het product en voor de consument.

Over Made

Made is gelegen in Noord-Brabant, en is onderdeel van de gemeente Drimmelen. Er wonen ongeveer 11.340 mensen in Made. De WOZ waarde van de woningen in Made ligt gemiddeld op €234.000, iets hoger dan het gemiddelde in Nederland in 2014 van €211.000. Het inkomen van een gemiddeld huishouden ligt in Made op €38.000. Hoger dan het landelijke gemiddelde van €35.000. In totaal hebben alle inwoners van Made een gezamenlijk inkomen van €195.872.727. Van alle inwoners hebben 4% een uitkering. In Made een totaal van 454 inwoners.

De landbouw is de voornaamste bron van inkomsten voor de meeste van de inwoners van Made. Met voornamelijk veel glastuinbouwbedrijven. In de hoofdstraat zijn diverse winkels te vinden. Wekelijks is er markt in de Marktstraat. De meeste winkels zijn gevestigd in de Marktstraat, Nieuwstraat en Den Deel.

Er zijn naast Bakker Bart ook nog andere franchiseformules waarvoor Made interessant is. Bekijk alle franchise mogelijkheden in Made.

brood & banket branche informatie

Franchiseformule Bakker Bart valt binnen de branche brood & banket. In de branche brood & banket kan een onderscheid gemaakt worden in koude en warme bakkers. Bij koude bakkers gaat het met name om de verkoop van niet zelf vervaardigd brood en banket, eventueel in combinatie met de vervaardiging van (kleine) broodproducten via een opwarmoven en/of verkoop van chocolade en suikerwerk. Bij warme bakkers gaat het met name om de verkoop van zelfgemaakt brood en banket. Qua bedrijfsvoering, omzet en bruto winstmarges bestaat een groot verschil tussen beide typen zaken.

De Rabobank verwacht een kleine tot beperkte volumegroei voor 2016 – 2017. De verwachting is dat de volume stijgt met een kleine 2%. De grootste groei wordt echter verwacht bij kwaliteitsdiscounters en online, veelal ten koste van de traditionele bakkerijen.

Het huidige marktaandeel van online food is nog klein. Het ligt er dik bovenop dat dit de komende jaren explosief zal groeien. De verwachting is dat in 2030 een kwart van de boodschappen online gedaan wordt. De winkels in deze branche zullen dus moeten uitblinken in onderscheidende producten, een authentiek verhaal en behulpzaam personeel op de werkvloer. De consument zal dus verleid moeten worden met een belevingsomgeving waarin alle zintuigen worden geactiveerd. Al zal dat niet makkelijk worden: de grootste bedreiging voor deze branche is de supermarktbranche. Consumenten doen vaker in één winkel boodschappen. Echter kan dit ook weer een kans zijn, door samenwerkingen aan te gaan met supermarkten.

Bron: Rabobank Cijfers & Trends en detailhandel.info

Vestigingen Bakker Bart

Gegevens Made

Provincie
Noord-Brabant
Gemeente
Drimmelen
Inwoners
11.340
Inkomen
€38.000
WOZ-waarde
€234.000