Mega Badkamers, Keukens, Tegels en meer… Made

Mega Badkamers, Keukens, Tegels en meer… Made

Ondernemer worden bij Mega Badkamers, Keukens, Tegels en meer… in Made

Mega tegels badkamers keukens den helder
Mega Badkamers, Keukens, Tegels en meer… is op zoek naar een ondernemer in Made.

Mega Badkamers, Keukens, Tegels en meer… is een succesvolle retail- en full service franchise organisatie binnen de badkadkamer-, keuken- en tegelbranche.

Over Made

In Made wonen naar schatting 11.340 inwoners (bron: CBS), en is gelegen in de gemeente Drimmelen, in Noord-Brabant. Gemiddeld wordt er €38.000 per huishouden verdiend, dat ligt iets hoger dan het landelijk gemiddelde van €35.000 bruto, exclusief vakantietoeslag. Made heeft hiermee een totaal inkomen van nabij €195.872.727 over alle inwoners. De huizen in Made hebben een gemiddelde WOZ waarde van €234.000, iets hoger dan het landelijk gemiddelde van €211.000 in 2014. 4% van de mensen hebben in Made een uitkering, oftewel 454 van alle inwoners.

De landbouw is de voornaamste bron van inkomsten voor de meeste van de inwoners van Made. Met voornamelijk veel glastuinbouwbedrijven. In de hoofdstraat zijn diverse winkels te vinden. Wekelijks is er markt in de Marktstraat. De meeste winkels zijn gevestigd in de Marktstraat, Nieuwstraat en Den Deel.

Er zijn naast Mega Badkamers, Keukens, Tegels en meer… ook nog andere franchiseformules waarvoor Made interessant is. Bekijk alle franchise mogelijkheden in Made.

sanitair branche informatie

Franchiseformule Mega Badkamers, Keukens, Tegels en meer… valt binnen de branche sanitair. Tot de sanitair branche behoren de keuken- en badkamerzaken. Enkele bekende formules die actief zijn in deze branche zijn: Bad in Beeld, Baderie, Grando, Mega Tegels & Badkamers & Sanidirect. Deze keuken- en badkamerzaken verkopen onder andere keukens, badkamers, apparatuur en onderdelen van keukens en badkamers. Naast het verkopen van deze producten verzorgen deze keuken- en badkamerzaken ook vaak de plaatsing en de aansluiting van de producten.

De omzet van deze branche is afgelopen jaren gestegen. De omzet per winkel bedroeg in 2013 885.000 en in 2015 1.154.000. Ook de omzet per vierkante meter winkeloppervlakte steeg van 1.654 in 2013 naar 2.074 in 2015. Deze omzetstijging is ook deels te danken aan de aantrekkende huizenmarkt. De huizenmarkt zit sinds 2013 weer in de lift en daar profiteert de sanitair branche van.

Binnen deze branche zijn er ook een aantal ontwikkelingen gaande. Zo heeft de consument bijvoorbeeld steeds meer behoefte aan inspiratie en advies. Gekwalificeerd personeel wordt hierdoor erg belangrijk. Daarnaast verandert de samenstelling van de huishoudens in Nederland. Het aantal eenpersoonshuishoudens en ouderen neemt toe.

Naast de grote keuken- en badkamerzaken heeft de consument behoefte aan kleine winkels met een compleet productaanbod. Binnen het productaanbod van deze winkels heeft de consument behoefte aan unieke producten. Een eigen label assortiment wordt steeds belangrijker. Net zoals bij andere branches wordt de online verkoop door toenemend internetgebruik steeds belangrijker bij de aankoopbeslissing.

De sanitair branche zal de komende jaren wel rekening moeten houden met stijgende concurrentie. Met name de doe-het-zelfketens hebben aangegeven het assortiment aan te gaan vullen en te verluxen. Daarnaast spelen de bouwmarkten ook handig in op de vraag van zelfstandige installateurs en klusbedrijven. Op het gebied van klantenwerving- en binding kan nog veel terrein gewonnen worden. De keuken- en badkamerzaken zullen zich nog scherper moeten profileren en de inzet van de marketing moet zich richten op beleving en conceptuele waarde.

Bron: Detailhandel.info, CBS, raming Panteia op basis van CBS en Locatus, Rabobank Cijfers & Trends, Qumedia

Vestigingen Mega Badkamers, Keukens, Tegels en meer…

Gegevens Made

Provincie
Noord-Brabant
Gemeente
Drimmelen
Inwoners
11.340
Inkomen
€38.000
WOZ-waarde
€234.000