Bakker Bart Veenendaal

Bakker Bart Veenendaal

Ondernemer worden bij Bakker Bart in Veenendaal

Bakker Bart is op zoek naar een ondernemer in Veenendaal.

Bakker Bart is een succesvolle franchiseformule en voortdurend op zoek naar gedreven franchisenemers. Bakker Bart zoekt enthousiaste en gastgerichte personen. Personen met passie voor het product en voor de consument.

Over Veenendaal

Veenendaal is gelegen in Utrecht, en is onderdeel van de gemeente Veenendaal. Er wonen ongeveer 63.880 mensen in Veenendaal. De WOZ waarde van de woningen in Veenendaal ligt gemiddeld op €210.000, iets lager dan het gemiddelde in Nederland in 2014 van €211.000. Het inkomen van een gemiddeld huishouden ligt in Veenendaal op €34.800. Lager dan het landelijke gemiddelde van €35.000. In totaal hebben alle inwoners van Veenendaal een gezamenlijk inkomen van €1.010.465.455. Van alle inwoners hebben 3.8% een uitkering. In Veenendaal een totaal van 2.427 inwoners.

Veenendaal is een plaats in de provincie Utrecht, gelegen aan de Utrechtse Heuvelrug. De plaats ligt aan de A12 tussen Arnhem en Utrecht. Daarnaast wordt Veenendaal door de N233 via de Rijnbrug verbonden met Rhenen en de A15. Doordat Veenendaal centraal in het land ligt en toegang heeft tot de belangrijke hoofdwegen is het een aantrekkelijke plaats voor bedrijven om zich er te vestigen. Qua winkels heeft Veenendaal genoeg te bieden. In het centrum bevinden zich de landelijke winkelketens, maar ook de lokale winkels en speciaalzaken. Veenendaal beschikt ook over veel horecagelegenheden. Van eetcafés tot restaurantjes en ijssalons, alles is er te vinden.

Er zijn naast Bakker Bart ook nog andere franchiseformules waarvoor Veenendaal interessant is. Bekijk alle franchise mogelijkheden in Veenendaal.

brood & banket branche informatie

Franchiseformule Bakker Bart valt binnen de branche brood & banket. In de branche brood & banket kan een onderscheid gemaakt worden in koude en warme bakkers. Bij koude bakkers gaat het met name om de verkoop van niet zelf vervaardigd brood en banket, eventueel in combinatie met de vervaardiging van (kleine) broodproducten via een opwarmoven en/of verkoop van chocolade en suikerwerk. Bij warme bakkers gaat het met name om de verkoop van zelfgemaakt brood en banket. Qua bedrijfsvoering, omzet en bruto winstmarges bestaat een groot verschil tussen beide typen zaken.

De Rabobank verwacht een kleine tot beperkte volumegroei voor 2016 – 2017. De verwachting is dat de volume stijgt met een kleine 2%. De grootste groei wordt echter verwacht bij kwaliteitsdiscounters en online, veelal ten koste van de traditionele bakkerijen.

Het huidige marktaandeel van online food is nog klein. Het ligt er dik bovenop dat dit de komende jaren explosief zal groeien. De verwachting is dat in 2030 een kwart van de boodschappen online gedaan wordt. De winkels in deze branche zullen dus moeten uitblinken in onderscheidende producten, een authentiek verhaal en behulpzaam personeel op de werkvloer. De consument zal dus verleid moeten worden met een belevingsomgeving waarin alle zintuigen worden geactiveerd. Al zal dat niet makkelijk worden: de grootste bedreiging voor deze branche is de supermarktbranche. Consumenten doen vaker in één winkel boodschappen. Echter kan dit ook weer een kans zijn, door samenwerkingen aan te gaan met supermarkten.

Bron: Rabobank Cijfers & Trends en detailhandel.info

Vestigingen Bakker Bart

Gegevens Veenendaal

Provincie
Utrecht
Gemeente
Veenendaal
Inwoners
63.880
Inkomen
€34.800
WOZ-waarde
€210.000