backWERK Vlissingen

backWERK Vlissingen

Ondernemer worden bij backWERK in Vlissingen

backWERK is op zoek naar een ondernemer in Vlissingen.

backWERK is een kwaliteits selfservice foodconcept en staat bekend om zijn heerlijk verse en natuurlijke producten tegen een eerlijke prijs. In onze winkels kun je terecht voor ontbijt, lunch en/of koffie met iets lekkers.

Over Vlissingen

Vlissingen is onderdeel van de gemeente Vlissingen, binnen de provincie , en heeft 44.450 inwoners (bron: CBS). Het gemiddelde inkomen per huishouden is €30.200. Het landelijk gemiddelde ligt op €36.500 bruto, exclusief vakantietoeslag. Dit maakt dat Vlissingen een relatief lager inkomen heeft, met een geschat verzamelinkomen van alle inwoners van €610.177.273. De WOZ-waarde van de huizen ligt in Vlissingen op gemiddeld €153.000. Lager dan het landelijk gemiddelde van €270.000. Daarnaast hebben 4.5% van de mensen in Vlissingen een uitkering. Dit maakt dat in totaal 2.000 inwoners van Vlissingen een uitkering krijgen.

Vlissingen is een stad in de provincie Zeeland, gelegen aan de noordzijde van de monding van de Westerschelde. De stad beschikt over boulevards, het Nollestrand en het Badstrand. Dit trekt jaarlijks veel toeristen en Vlissingers. Daarnaast trekt het Bevrijdingsfestival Zeeland en het Film by the Sea festival vele bezoekers naar de stad. Vlissingen beschikt over een uitgebreid winkelbestand. De meeste winkels bevinden zich aan de Walstraat, de Scheldestraat, het Scheldeplein, de Lange Zelke, de Spuistraat en de St. Jacobsstraat. Vlissingen is goed bereikbaar per trein en per auto. De stad beschikt over twee stations en is gelegen aan de N288. Vlissingen staat ook bekend als havenstad. Vlissingen is de derde haven van Nederland.

Er zijn naast backWERK ook nog andere franchiseformules waarvoor Vlissingen interessant is. Bekijk alle franchise mogelijkheden in Vlissingen.

brood & banket branche informatie

Franchiseformule backWERK valt binnen de branche brood & banket. In de branche brood & banket kan een onderscheid gemaakt worden in koude en warme bakkers. Bij koude bakkers gaat het met name om de verkoop van niet zelf vervaardigd brood en banket, eventueel in combinatie met de vervaardiging van (kleine) broodproducten via een opwarmoven en/of verkoop van chocolade en suikerwerk. Bij warme bakkers gaat het met name om de verkoop van zelfgemaakt brood en banket. Qua bedrijfsvoering, omzet en bruto winstmarges bestaat een groot verschil tussen beide typen zaken.

Het huidige marktaandeel van online food is explosief gegroeid. De verwachting is dat in 2030 een kwart van de boodschappen online gedaan wordt. De winkels in deze branche zullen dus moeten uitblinken in onderscheidende producten, een authentiek verhaal en behulpzaam personeel op de werkvloer. De consument zal dus verleid moeten worden met een belevingsomgeving waarin alle zintuigen worden geactiveerd. Al zal dat niet makkelijk worden: De grootste bedreiging voor deze branche is de supermarktbranche. Consumenten doen vaker in één winkel boodschappen. Echter kan dit ook weer een kans zijn, door samenwerkingen aan te gaan met supermarkten.

Bron: Rabobank Cijfers & Trends en detailhandel.info

Vestigingen backWERK

Gegevens Vlissingen

Gemeente
Vlissingen
Inwoners
44.450
Inkomen
€30.200
WOZ-waarde
€153.000