Husse is de Europese marktleider in levering van Zweeds Super premium kwaliteit voeding voor honden en katten. Wij leveren onze producten persoonlijk aan huis, de kwaliteit van onze voeding en de uitmuntende service maakt ons uniek.
Cappelle a.d. Ijssel-Ridderkerk is een regio met ongeveer 279.295 inwoners. 48.725 van deze inwoners heeft een allochtone achtergrond (westers en niet-westers). Dit wordt verdeeld over 116.250 huishoudens met kinderen, en 70.600 huishoudens zonder. Wat een totaal maakt van 116.250 huishoudens. De gemiddelde gezinsgrootte in Cappelle a.d. Ijssel-Ridderkerk is 2,5. De verdeling van de huishoudens en de gezinsgrootte kan de aantrekkelijk van het gebied voor uw onderneming beïnvloeden.
De regio bestaat uit diverse grote steden waaronder Capelle aan den IJssel, Ridderkerk en Barendrecht en is een dichtbevolkte regio. Capelle aan den IJssel is de grootste plaats binnen de regio en vervult een regiofunctie voor de omliggende dorpen. In de regio zijn diverse grote winkelcentra te vinden met zowel grote winkelketens, supermarkten en kleine speciaalzaken. De regio heeft een goede bereikbaarheid, belangrijke verkeersaders binnen de regio zijn de A20, de N210 en de N219.
Er zijn naast Husse ook nog andere franchiseformules waarvoor Cappelle a.d. Ijssel-Ridderkerk interessant is. Bekijk alle franchise mogelijkheden in Cappelle a.d. Ijssel-Ridderkerk.
Franchiseformule Husse valt binnen de branche dierbenodigdheden. De branche dierbenodigdheden, vaak ook wel dierenspeciaalzaken genoemd, is in Nederland relatief groot, gezien de naar verhouding hoge aantallen huisdieren in Nederland.
Binnen de dierbenodigdheden zijn er veel branchevreemde concurrenten actief. Vooral tuincentra en supermarkten nemen een groot deel van de totale omzet voor hun rekening. De laatste jaren zijn daar ook veel online platformen aan toegevoegd.
Franchise en samenwerking komt veel voor binnen deze branche. Pets Place, Husse en Dierspecialist zijn veel geziene namen. Ook formules als Welkoop, Intratuin en Albert Heijn hebben een groot aanbod aan diervoeding.
Verwacht wordt dat online ook in diervoeding een steeds grotere rol gaat spelen. Formules zien het online aandeel in hun omzet steeds stijgen. Retailers zullen hier op in moeten spelen door samenwerkingsverbanden aan te gaan en een uniform assortiment moeten bieden. Duidelijkheid en communicatie naar de consument is hier van groot belang.