Hearings Hilversum

Hearings in regio Hilversum

Ondernemer worden bij Hearings in regio Hilversum

Hearings is op zoek naar een ondernemer in de regio Hilversum.

Aanmeten en servicen van op maat gemaakte gehoorbeschermingsmiddelen bij bedrijven. Hearings is volledig gecertificeerd. Maar liefst 91% van de klanten kiest voor een langdurig serviceabonnement.

Over regio Hilversum

In de regio Hilversum wonen er zo’n 165.055 mensen. Hiervan zijn er 33.360 van buitenlandse komaf, oftewel 33360 165055%. Dit kunnen zowel Europeanen als niet-Europeanen zijn. Het aantal huishoudens en de gezinsgrootte zijn tevens van belang voor een mogelijke vestigingsplaats van een onderneming. In het geval van Hilversum zijn de inwoners verdeeld over 75.135 huishoudens. Hiervan hebben 25.030 kinderen, en 50.130 niet. Dit kunnen eenpersoons- of meerpersoonshuishoudens zijn. De gemiddelde gezinsgrootte in Hilversum is 2,2.

De grootste plaats binnen deze regio is Hilversum. Hilversum staat met name bekend om zijn rol in de media. Nagenoeg alle grote media-producenten zijn hier gevestigd. De A1 en de A27 zijn de belangrijkste verkeersaders binnen de regio. De leeftijd van de grootste groep inwoners ligt tussen de 30 en 49 jaar. Dit is te wijten aan de media-functie die de regio heeft. Relatief gezien heeft de regio ook meer hoger opgeleide arbeiders.

Er zijn naast Hearings ook nog andere franchiseformules waarvoor Hilversum interessant is. Bekijk alle franchise mogelijkheden in Hilversum.

bedrijfskleding & veiligheid branche informatie

Franchiseformule Hearings valt binnen de branche bedrijfskleding & veiligheid. In deze branche wordt er onderscheid gemaakt tussen beschermende bedrijfskleding en representatieve bedrijfskleding. Franchiseformules die actief zijn in deze branche zijn o.a. Safety Products en Safety-atwork.

Beschermende bedrijfskleding moet de arbeid van de werknemer veiliger en gemakkelijker maken. Bij sommige functies verplicht de overheid van het dragen van veiligheidskleding. Enkele voorbeelden van veiligheidskleding zijn: brandweerpak, laskleding en diepvrieskleding. Representatieve bedrijfskleding is kleding die eenheid en herkenbaarheid moet uitvoeren voor de klant. Waar het bij veiligheidskleding de bescherming belangrijk is, wordt er bij dit type kleding gelet op uitstraling. Enkele voorbeelden van representatieve bedrijfskleding is horecakleding, promotiekleding, kostuums en uniformen.

In 2014 werd er een totale omzet van € 1,5 miljard gerealiseerd.

Elegante en eigentijdse bedrijfskleding wordt steeds belangrijker. Kleding heeft een grote emotionele waarde. Uit verschillende studies blijkt dat de productiviteit verhoogd wordt als de werknemer zich prettig voelt in de werkkleding. Ook de houding zal meer open gaan staan wat gevolg heeft tot een hogere klanttevredenheid.

Een trend in deze branche, is dat bedrijfskleding betere pasvormen krijgt. Waar het vroeger wijd was, is het nu vooral nauw aansluitend. Hierdoor blijf je minder snel ergens achter haken. Daarnaast is het belangrijk dat kleding duurzaam is.

Waar bedrijfskleding voornamelijk offline wordt geregeld, is er, net als bij kleding voor particulieren, ook een opkomende trend om bedrijfskleding via het Internet te bestellen. Bedrijven die hier handig op inspelen kunnen profiteren van deze trend.

Bron: SAWear.nl, Helly Hansen, Emerce

Vestigingen Hearings

Gegevens Hilversum

Postcode
1200 - 1299
Inwoners
165.055
Huishoudens
75.135