Husse is de Europese marktleider in levering van Zweeds Super premium kwaliteit voeding voor honden en katten. Wij leveren onze producten persoonlijk aan huis, de kwaliteit van onze voeding en de uitmuntende service maakt ons uniek.
Noord en Zuid Beveland is een regio met ongeveer 100.825 inwoners. 10.575 van deze inwoners heeft een allochtone achtergrond (westers en niet-westers). Dit wordt verdeeld over 42.355 huishoudens met kinderen, en 27.185 huishoudens zonder. Wat een totaal maakt van 42.355 huishoudens. De gemiddelde gezinsgrootte in Noord en Zuid Beveland is 2,4. De verdeling van de huishoudens en de gezinsgrootte kan de aantrekkelijk van het gebied voor uw onderneming beïnvloeden.
De regio Noord- en Zuid Beveland is gelegen op eilanden in de provincie Zeeland. Het is een toeristisch gebied, waar jaarlijks veel toeristen op af komen om te genieten van de stranden aan de Noordzee. De regio bestaat met name uit dorpen waar diverse winkel- en horecavoorzieningen te vinden zijn. De grootste stad binnen de regio is Goes en behoort, naast Middelburg en Sluis, met relatief veel winkels tot de drie belangrijkste winkelsteden van Zeeland. De regio is goed bereikbaar via de A58 en de N256.
Er zijn naast Husse ook nog andere franchiseformules waarvoor Noord en Zuid Beveland interessant is. Bekijk alle franchise mogelijkheden in Noord en Zuid Beveland.
Franchiseformule Husse valt binnen de branche dierbenodigdheden. De branche dierbenodigdheden, vaak ook wel dierenspeciaalzaken genoemd, is in Nederland relatief groot, gezien de naar verhouding hoge aantallen huisdieren in Nederland.
Binnen de dierbenodigdheden zijn er veel branchevreemde concurrenten actief. Vooral tuincentra en supermarkten nemen een groot deel van de totale omzet voor hun rekening. De laatste jaren zijn daar ook veel online platformen aan toegevoegd.
Franchise en samenwerking komt veel voor binnen deze branche. Pets Place, Husse en Dierspecialist zijn veel geziene namen. Ook formules als Welkoop, Intratuin en Albert Heijn hebben een groot aanbod aan diervoeding.
Verwacht wordt dat online ook in diervoeding een steeds grotere rol gaat spelen. Formules zien het online aandeel in hun omzet steeds stijgen. Retailers zullen hier op in moeten spelen door samenwerkingsverbanden aan te gaan en een uniform assortiment moeten bieden. Duidelijkheid en communicatie naar de consument is hier van groot belang.