ABACUS Bijlesinstituut verzorgt individuele bijlessen en studiebegeleiding bij de leerling thuis. Bekwame docenten helpen de leerling. Wegens groei zoeken wij enthousiaste franchisenemers. Vraag gerust naar een beschikbare regio in jouw gebied.
Binnen de regio ‘s-Gravenhage zijn er 449.530 mensen woonachtig, waarvan 224.960 inwoners een allochtone achtergrond hebben, ongeveer 224960 449530% van de inwoners. Dit kunnen zowel westerse als niet-westerse allochtonen zijn. Naast het aantal inwoners vertelt het aantal huishoudens en de gezinsgrootte u wat over de demografie van het gebied. De inwoners van ‘s-Gravenhage zijn verdeeld over 228.910 huishoudens, waarvan 64.630 huishoudens met kinderen en 164.275 huishoudens zonder kinderen. In deze regio komt de gemiddelde gezinsgrootte neer op 1,9.
Deze regio bevat de op na grootste gemeente van Nederland; Den Haag. In de regio is het Nederlandse Parlement gevestigd. Daarnaast heeft de regio veel toerisme door de ligging aan de Noordzee. De plaats Scheveningen is hierdoor een toeristisch oord geworden met een boulevard vol horecagelegenheden en de bekende pier van Scheveningen.
Er zijn naast ABACUS bijlesinstituut ook nog andere franchiseformules waarvoor ‘s-Gravenhage interessant is. Bekijk alle franchise mogelijkheden in ‘s-Gravenhage.
Franchiseformule ABACUS bijlesinstituut valt binnen de branche coaching & training. Tot de branche coaching & training behoren trainings- en opleidingsbureaus die zich bezighouden met het coachen, trainen en opleiden van personen en organisaties. Meestal betreft het business-to-business, waarbij zowel individuen als teams worden getraind op bijvoorbeeld het gebied van sales, leiderschap, klantgerichtheid of persoonlijke ontwikkeling. Bekende formules in deze branche zijn onder andere ABACUS bijlesinstituut, LMI Nederland en DOOR Training & Coach.
De markt voor trainings- en opleidingsbureaus is volop in beweging: de omzet in de markt groeit, het aantal aanbieders neemt tegelijkertijd af. Daarnaast zijn er diverse ontwikkelingen gaande in het aanbod en de vormen van trainen en opleiden.
In het bedrijfsleven heerst er een groeiend besef dat het tot ongewenste resultaten leidt wanneer er wordt bezuinigd op opleidingen, bijscholing en training. Meer dan drie kwart van de bedrijven in Nederland verzorgen voor hun werknemers een vorm van bedrijfsopleidingen, waarbij het verzorgen van cursussen de meest gebruikte methode is om kennis te vergaren en vaardigheden te ontwikkelen. Jaarlijks geven bedrijven gemiddeld 1,7 miljard euro uit aan cursussen. Andere methodes die voor scholing van het personeel worden gebruikt zijn workshops, georganiseerde groepsdiscussies en conferenties. Een derde van de bedrijven geven hun voorkeur aan zelfstudie.
Tegenwoordig is het niet alleen het individu, ook het team, de afdeling of de organisatie moeten aan de gang. Om de vergaarde kennis of vaardigheden toe te passen moet de omgeving meedoen. Om succesvol te blijven opereren met al deze hectiek is het voor trainingsbureaus noodzakelijk om de klant centraal te stellen, om te kijken naar wat zinnig en nuttig is en om maatwerk te leveren. Sectorkennis en ervaring met sector specifieke vraagstukken is hierbij essentieel. De behoefte aan sectorkennis in combinatie met een multidisciplinaire benadering vergt om flexibiliteit van de trainingsbureaus.
Bron: CBS, NRTO