Into Love in regio ‘s-Gravenhage

Ondernemer worden bij Into Love in regio ‘s-Gravenhage

Into Love is op zoek naar een ondernemer in de regio ‘s-Gravenhage.

Into Love is een zeer actieve matchmaking agency die zowel nationaal als internationaal gericht is.

Over regio ‘s-Gravenhage

‘s-Gravenhage is een regio met ongeveer 449.530 inwoners. 224.960 van deze inwoners heeft een allochtone achtergrond (westers en niet-westers). Dit wordt verdeeld over 228.910 huishoudens met kinderen, en 164.275 huishoudens zonder. Wat een totaal maakt van 228.910 huishoudens. De gemiddelde gezinsgrootte in ‘s-Gravenhage is 1,9. De verdeling van de huishoudens en de gezinsgrootte kan de aantrekkelijk van het gebied voor uw onderneming beïnvloeden.

Deze regio bevat de op na grootste gemeente van Nederland; Den Haag. In de regio is het Nederlandse Parlement gevestigd. Daarnaast heeft de regio veel toerisme door de ligging aan de Noordzee. De plaats Scheveningen is hierdoor een toeristisch oord geworden met een boulevard vol horecagelegenheden en de bekende pier van Scheveningen.

Er zijn naast Into Love ook nog andere franchiseformules waarvoor ‘s-Gravenhage interessant is. Bekijk alle franchise mogelijkheden in ‘s-Gravenhage.

overige particuliere dienstverlening branche informatie

Franchiseformule Into Love valt binnen de branche overige particuliere dienstverlening. Deze branche heeft een grote diversiteit aan franchiseformules. Hier zitten formules in die o.a. actief zijn als scheidings- en relatiebemiddeling, het leren van talen, zwem- en tennisscholen, opslagdiensten en het verzorgen van maaltijden aan particulieren en het verzorgen van zonnepanelen. In deze branche worden trends en omzetcijfers gegeven van de zonne-energiesector.

In 2015 groeide het aantal geïnstalleerde vermogen met 50% ten opzichte van 2014, dat komt neer op ongeveer 500MW. Er werd in 2015 een werkgroei gerealiseerd van 7,5%. Dat zijn ongeveer 600 nieuwe werkplekken, waardoor het totaal nu komt op ruim 9.000 fte. De omzet in Nederland kwam in 2015 neer tot een stijging van 15% (€ 1,9 miljard).

De verwachting is dat ook in 2016 een forse groei gemaakt kan worden binnen deze branche. Een trend die ook na 2016 doorzet. De vraag naar kennis op het gebied van elektrische opslag, subsidieregeling, gebouw-integreerde pv-panelen (BIPV) en ledverlichting blijft ook groeien, waar er voor bedrijven binnen de sector goede kansen liggen.

Op dit moment geldt tot 2020 de salderingsregeling. Dit is een regeling opgesteld door de politiek om zonnepanelen interessanter te maken voor particulieren en bedrijven. Zo kan men een eigen energieleverancier worden en kan er een hoeveelheid opgewekte stroom teruggegeven worden op het net. Echter bestaat de kans dat na 2020 de regeling niet voortgezet, of flink versoberd wordt, wat inhoudt dat bedrijven minder snel zullen investeren in zonne-energie. De rol van de overheid zal in belangrijke mate bepalend zijn voor de verdere ontwikkeling in de branche.

Bron: UNETO-VNI, consuWijzer

Delen:

Vestigingen Into Love

Gegevens ‘s-Gravenhage

Postcode
2500 - 2599
Inwoners
449.530
Huishoudens
228.910