Husse is de Europese marktleider in levering van Zweeds Super premium kwaliteit voeding voor honden en katten. Wij leveren onze producten persoonlijk aan huis, de kwaliteit van onze voeding en de uitmuntende service maakt ons uniek.
Valkenburg is een regio met ongeveer 100.040 inwoners. 17.595 van deze inwoners heeft een allochtone achtergrond (westers en niet-westers). Dit wordt verdeeld over 44.515 huishoudens met kinderen, en 29.355 huishoudens zonder. Wat een totaal maakt van 44.515 huishoudens. De gemiddelde gezinsgrootte in Valkenburg is 2,3. De verdeling van de huishoudens en de gezinsgrootte kan de aantrekkelijk van het gebied voor uw onderneming beïnvloeden.
De regio heeft een sterk toeristisch karakter. Met name Valkenburg trekt jaarlijks veel toeristen. De stad biedt diverse toeristische attracties, waaronder diverse grotten en de Amstel Gold Race en telt veel horecavoorzieningen. De grootste plaats binnen de regio is Landgraaf. Landgraaf telt diverse winkelcentra met een ruim winkelaanbod. De rest van de dorpjes binnen de regio bieden een buurtcentrum voor de dagelijkse boodschappen. De regio is goed bereikbaar via de A79, de N590 en de N595.
Er zijn naast Husse ook nog andere franchiseformules waarvoor Valkenburg interessant is. Bekijk alle franchise mogelijkheden in Valkenburg.
Franchiseformule Husse valt binnen de branche dierbenodigdheden. De branche dierbenodigdheden, vaak ook wel dierenspeciaalzaken genoemd, is in Nederland relatief groot, gezien de naar verhouding hoge aantallen huisdieren in Nederland.
Binnen de dierbenodigdheden zijn er veel branchevreemde concurrenten actief. Vooral tuincentra en supermarkten nemen een groot deel van de totale omzet voor hun rekening. De laatste jaren zijn daar ook veel online platformen aan toegevoegd.
Franchise en samenwerking komt veel voor binnen deze branche. Pets Place, Husse en Dierspecialist zijn veel geziene namen. Ook formules als Welkoop, Intratuin en Albert Heijn hebben een groot aanbod aan diervoeding.
Verwacht wordt dat online ook in diervoeding een steeds grotere rol gaat spelen. Formules zien het online aandeel in hun omzet steeds stijgen. Retailers zullen hier op in moeten spelen door samenwerkingsverbanden aan te gaan en een uniform assortiment moeten bieden. Duidelijkheid en communicatie naar de consument is hier van groot belang.