Husse is de Europese marktleider in levering van Zweeds Super premium kwaliteit voeding voor honden en katten. Wij leveren onze producten persoonlijk aan huis, de kwaliteit van onze voeding en de uitmuntende service maakt ons uniek.
Zevenaar-Dieren is een regio met ongeveer 163.505 inwoners. 21.440 van deze inwoners heeft een allochtone achtergrond (westers en niet-westers). Dit wordt verdeeld over 69.190 huishoudens met kinderen, en 43.020 huishoudens zonder. Wat een totaal maakt van 69.190 huishoudens. De gemiddelde gezinsgrootte in Zevenaar-Dieren is 2,4. De verdeling van de huishoudens en de gezinsgrootte kan de aantrekkelijk van het gebied voor uw onderneming beïnvloeden.
Deze regio staat bekend om de mooie natuurgebieden. Door de ligging van deze regio biedt het de mogelijkheid tot het maken van urenlange wandelingen en fietstochten. De IJssel loopt dwars door deze regio heen. De regio ligt op de rand van de Veluwe. Belangrijke verkeersaders binnen deze regio zijn de A12 en de A348. De grootste plaatsen binnen deze regio zijn Zevenaar, Dieren en Doesburg. Zevenaar vervult een regiofunctie en ligt dicht tegen de Duitse grens aan.
Er zijn naast Husse ook nog andere franchiseformules waarvoor Zevenaar-Dieren interessant is. Bekijk alle franchise mogelijkheden in Zevenaar-Dieren.
Franchiseformule Husse valt binnen de branche dierbenodigdheden. De branche dierbenodigdheden, vaak ook wel dierenspeciaalzaken genoemd, is in Nederland relatief groot, gezien de naar verhouding hoge aantallen huisdieren in Nederland.
Binnen de dierbenodigdheden zijn er veel branchevreemde concurrenten actief. Vooral tuincentra en supermarkten nemen een groot deel van de totale omzet voor hun rekening. De laatste jaren zijn daar ook veel online platformen aan toegevoegd.
Franchise en samenwerking komt veel voor binnen deze branche. Pets Place, Husse en Dierspecialist zijn veel geziene namen. Ook formules als Welkoop, Intratuin en Albert Heijn hebben een groot aanbod aan diervoeding.
Verwacht wordt dat online ook in diervoeding een steeds grotere rol gaat spelen. Formules zien het online aandeel in hun omzet steeds stijgen. Retailers zullen hier op in moeten spelen door samenwerkingsverbanden aan te gaan en een uniform assortiment moeten bieden. Duidelijkheid en communicatie naar de consument is hier van groot belang.