MultiVlaai Capelle aan den IJssel

MultiVlaai Capelle aan den IJssel

Ondernemer worden bij MultiVlaai in Capelle aan den IJssel

MultiVlaai is op zoek naar een ondernemer in Capelle aan den IJssel.

Verkoop van dagverse Limburgse vlaaien, taarten en exclusief voor Nederland ‘The Real American Bakery’. In veel MultiVlaai winkels wordt ook koffie geschonken en bonbons van Leonidas verkocht. Wij bezorgen graag bij u thuis en op het werk.

Over Capelle aan den IJssel

Capelle aan den IJssel ligt in de gemeente Capelle aan den IJssel, in Zuid-Holland. In Capelle aan den IJssel wonen ongeveer 66.534 mensen (bron: CBS). Vrij gemiddeld voor een plaats van deze grootte. Per huishouden verdient men gemiddeld €34.700. Het landelijk gemiddelde, exclusief vakantietoeslag, is bruto €36.500. Het gemiddeld inkomen in Capelle aan den IJssel ligt dus lager. Bij elkaar genomen verdienen de inwoners van Capelle aan den IJssel dus zo’n €1.049.422.636. Dit ziet men weer terug in de WOZ-waarde van de huizen, welke gemiddeld €176.000 is in Capelle aan den IJssel. In 2020 was de WOZ waarde in Nederland gemiddeld €270.000, in Capelle aan den IJssel ligt dit dus lager. In Capelle aan den IJssel hebben 4.3% van de mensen een uitkering. Waarmee het totaal aantal uitkeringsgerechtigden op 2.861 uitkomt.

Capelle aan den IJssel is prima ontsloten: het heeft opritten aan de A16 en de A20, het heeft een NS station en is aangesloten op het Rotterdamse metronetwerk. Er zijn twee grote bedrijventerreinen: Rivium (met 353 bedrijven en 11.850 werkzame personen) en Hoofdweggebied (met 422 en 10.094 werkzame personen). Er zijn vier winkelcentra in Capelle aan den IJssel: De Koperwiek, De Terp, De Crimpenhof en De Scholver.

Er zijn naast MultiVlaai ook nog andere franchiseformules waarvoor Capelle aan den IJssel interessant is. Bekijk alle franchise mogelijkheden in Capelle aan den IJssel.

brood & banket branche informatie

Franchiseformule MultiVlaai valt binnen de branche brood & banket. In de branche brood & banket kan een onderscheid gemaakt worden in koude en warme bakkers. Bij koude bakkers gaat het met name om de verkoop van niet zelf vervaardigd brood en banket, eventueel in combinatie met de vervaardiging van (kleine) broodproducten via een opwarmoven en/of verkoop van chocolade en suikerwerk. Bij warme bakkers gaat het met name om de verkoop van zelfgemaakt brood en banket. Qua bedrijfsvoering, omzet en bruto winstmarges bestaat een groot verschil tussen beide typen zaken.

Het huidige marktaandeel van online food is explosief gegroeid. De verwachting is dat in 2030 een kwart van de boodschappen online gedaan wordt. De winkels in deze branche zullen dus moeten uitblinken in onderscheidende producten, een authentiek verhaal en behulpzaam personeel op de werkvloer. De consument zal dus verleid moeten worden met een belevingsomgeving waarin alle zintuigen worden geactiveerd. Al zal dat niet makkelijk worden: De grootste bedreiging voor deze branche is de supermarktbranche. Consumenten doen vaker in één winkel boodschappen. Echter kan dit ook weer een kans zijn, door samenwerkingen aan te gaan met supermarkten.

Bron: Rabobank Cijfers & Trends en detailhandel.info

Vestigingen MultiVlaai

Gegevens Capelle aan den IJssel

Provincie
Zuid-Holland
Gemeente
Capelle aan den IJssel
Inwoners
66.534
Inkomen
€34.700
WOZ-waarde
€176.000