Bakker Bart Scheveningen

Bakker Bart Scheveningen

Ondernemer worden bij Bakker Bart in Scheveningen

Bakker Bart is op zoek naar een ondernemer in Scheveningen.

Bakker Bart is een succesvolle franchiseformule en voortdurend op zoek naar gedreven franchisenemers. Bakker Bart zoekt enthousiaste en gastgerichte personen. Personen met passie voor het product en voor de consument.

Over Scheveningen

Scheveningen is gelegen in Zuid-Holland, en is onderdeel van de gemeente Den Haag. Er wonen ongeveer 55.717 mensen in Scheveningen. De WOZ waarde van de woningen in Scheveningen ligt gemiddeld op €188.000, iets lager dan het gemiddelde in Nederland in 2020 van €270.000. Het inkomen van een gemiddeld huishouden ligt in Scheveningen op €31.800. Lager dan het landelijke gemiddelde van €36.500. In totaal hebben alle inwoners van Scheveningen een gezamenlijk inkomen van €805.363.909. Van alle inwoners hebben 3.7% een uitkering. In Scheveningen een totaal van 2.062 inwoners.

Scheveningen is tegenwoordig een stadsdeel van Den Haag. Scheveningen is van oorsprong een vissersdorp en is thans een badplaats. Scheveningen heeft geen aansluiting meer op het spoorwegnet. Wel zijn er directe tramverbindingen met Den Haag en Delft.

Er zijn naast Bakker Bart ook nog andere franchiseformules waarvoor Scheveningen interessant is. Bekijk alle franchise mogelijkheden in Scheveningen.

brood & banket branche informatie

Franchiseformule Bakker Bart valt binnen de branche brood & banket. In de branche brood & banket kan een onderscheid gemaakt worden in koude en warme bakkers. Bij koude bakkers gaat het met name om de verkoop van niet zelf vervaardigd brood en banket, eventueel in combinatie met de vervaardiging van (kleine) broodproducten via een opwarmoven en/of verkoop van chocolade en suikerwerk. Bij warme bakkers gaat het met name om de verkoop van zelfgemaakt brood en banket. Qua bedrijfsvoering, omzet en bruto winstmarges bestaat een groot verschil tussen beide typen zaken.

Het huidige marktaandeel van online food is explosief gegroeid. De verwachting is dat in 2030 een kwart van de boodschappen online gedaan wordt. De winkels in deze branche zullen dus moeten uitblinken in onderscheidende producten, een authentiek verhaal en behulpzaam personeel op de werkvloer. De consument zal dus verleid moeten worden met een belevingsomgeving waarin alle zintuigen worden geactiveerd. Al zal dat niet makkelijk worden: De grootste bedreiging voor deze branche is de supermarktbranche. Consumenten doen vaker in één winkel boodschappen. Echter kan dit ook weer een kans zijn, door samenwerkingen aan te gaan met supermarkten.

Bron: Rabobank Cijfers & Trends en detailhandel.info

Vestigingen Bakker Bart

Gegevens Scheveningen

Provincie
Zuid-Holland
Gemeente
Den Haag
Inwoners
55.717
Inkomen
€31.800
WOZ-waarde
€188.000