Grando Keukens & Bad Scheveningen

Grando Keukens & Bad Scheveningen

Ondernemer worden bij Grando Keukens & Bad in Scheveningen

Grando Keukens & Bad is op zoek naar een ondernemer in Scheveningen.

Grando Keukens & Bad is een landelijke franchiseformule met 35 vestigingen waarbij de ondernemers centraal staan. Onze franchisenemers kunnen profiteren van een professionele retail organisatie, zodat ze zich volledig kunnen concentreren op de klant.

Over Scheveningen

Scheveningen ligt in de gemeente Den Haag, in Zuid-Holland. In Scheveningen wonen ongeveer 55.717 mensen (bron: CBS). Vrij gemiddeld voor een plaats van deze grootte. Per huishouden verdient men gemiddeld €31.800. Het landelijk gemiddelde, exclusief vakantietoeslag, is bruto €36.500. Het gemiddeld inkomen in Scheveningen ligt dus lager. Bij elkaar genomen verdienen de inwoners van Scheveningen dus zo’n €805.363.909. Dit ziet men weer terug in de WOZ-waarde van de huizen, welke gemiddeld €188.000 is in Scheveningen. In 2020 was de WOZ waarde in Nederland gemiddeld €270.000, in Scheveningen ligt dit dus lager. In Scheveningen hebben 3.7% van de mensen een uitkering. Waarmee het totaal aantal uitkeringsgerechtigden op 2.062 uitkomt.

Scheveningen is tegenwoordig een stadsdeel van Den Haag. Scheveningen is van oorsprong een vissersdorp en is thans een badplaats. Scheveningen heeft geen aansluiting meer op het spoorwegnet. Wel zijn er directe tramverbindingen met Den Haag en Delft.

Er zijn naast Grando Keukens & Bad ook nog andere franchiseformules waarvoor Scheveningen interessant is. Bekijk alle franchise mogelijkheden in Scheveningen.

keukens & keukenrenovatie branche informatie

Franchiseformule Grando Keukens & Bad valt binnen de branche keukens & keukenrenovatie. De keukenbranche is na jaren van krimp weer flink aan het groeien. Het aantrekken van de woningmarkt heeft direct gevolg gehad op de branche, met als gevolg een omzetgroei van rond de 15%.

Hoewel online verkopen ook in de lift zitten, is de keukenbranche nog één van de branches waar de verkopen in de winkel nog ruim de boventoon voert. Consumenten willen meer gevoel hebben bij de aankoop van een keuken, dan dat online ze kan bieden. Dit maakt dat de winkels des te belangrijker worden in dit digitale tijdperk.

Het vertrouwen van de consument en de vakkennis wordt hierdoor belangrijker. In het tijdperk van social media dient alles transparant te zijn. Keukenretailers moeten hierop inspelen. Hierbij moet een belangrijke marktpositie ingenomen worden. Daarnaast vallen er in veel gevallen nog verbeteringen te behalen in de back-end van het bedrijf. Het uitbesteden van magazijnhandling, logistieke processen en/of montage. Zo wordt er meer grip gehouden op kosten.

Vestigingen Grando Keukens & Bad

Gegevens Scheveningen

Provincie
Zuid-Holland
Gemeente
Den Haag
Inwoners
55.717
Inkomen
€31.800
WOZ-waarde
€188.000