Bakker Bart Spijkenisse

Bakker Bart Spijkenisse

Ondernemer worden bij Bakker Bart in Spijkenisse

Bakker Bart is op zoek naar een ondernemer in Spijkenisse.

Bakker Bart is een succesvolle franchiseformule en voortdurend op zoek naar gedreven franchisenemers. Bakker Bart zoekt enthousiaste en gastgerichte personen. Personen met passie voor het product en voor de consument.

Over Spijkenisse

Spijkenisse is gelegen in Zuid-Holland, en is onderdeel van de gemeente Nissewaard. Er wonen ongeveer 72.545 mensen in Spijkenisse. De WOZ waarde van de woningen in Spijkenisse ligt gemiddeld op €169.000, iets lager dan het gemiddelde in Nederland in 2020 van €270.000. Het inkomen van een gemiddeld huishouden ligt in Spijkenisse op €33.700. Lager dan het landelijke gemiddelde van €36.500. In totaal hebben alle inwoners van Spijkenisse een gezamenlijk inkomen van €1.111.257.500. Van alle inwoners hebben 3.5% een uitkering. In Spijkenisse een totaal van 2.539 inwoners.

Spijkenisse, gelegen op het eiland Putten, is van oudsher een boeren- en vissersgemeenschap. Het gebied waar Spijkenisse ligt wordt al zeer lang bewoond. Als groeikern maakte Spijkenisse een snelle ontwikkeling door. Momenteel werkt Spijkenisse hard aan het ontgroeien van zijn status van groeikern door het actuele Centrumplan: het creëren van een groter en diverser centrum.

Er zijn naast Bakker Bart ook nog andere franchiseformules waarvoor Spijkenisse interessant is. Bekijk alle franchise mogelijkheden in Spijkenisse.

brood & banket branche informatie

Franchiseformule Bakker Bart valt binnen de branche brood & banket. In de branche brood & banket kan een onderscheid gemaakt worden in koude en warme bakkers. Bij koude bakkers gaat het met name om de verkoop van niet zelf vervaardigd brood en banket, eventueel in combinatie met de vervaardiging van (kleine) broodproducten via een opwarmoven en/of verkoop van chocolade en suikerwerk. Bij warme bakkers gaat het met name om de verkoop van zelfgemaakt brood en banket. Qua bedrijfsvoering, omzet en bruto winstmarges bestaat een groot verschil tussen beide typen zaken.

Het huidige marktaandeel van online food is explosief gegroeid. De verwachting is dat in 2030 een kwart van de boodschappen online gedaan wordt. De winkels in deze branche zullen dus moeten uitblinken in onderscheidende producten, een authentiek verhaal en behulpzaam personeel op de werkvloer. De consument zal dus verleid moeten worden met een belevingsomgeving waarin alle zintuigen worden geactiveerd. Al zal dat niet makkelijk worden: De grootste bedreiging voor deze branche is de supermarktbranche. Consumenten doen vaker in één winkel boodschappen. Echter kan dit ook weer een kans zijn, door samenwerkingen aan te gaan met supermarkten.

Bron: Rabobank Cijfers & Trends en detailhandel.info

Vestigingen Bakker Bart

Gegevens Spijkenisse

Provincie
Zuid-Holland
Gemeente
Nissewaard
Inwoners
72.545
Inkomen
€33.700
WOZ-waarde
€169.000