ActionCOACH Apeldoorn

ActionCOACH in regio Apeldoorn

Ondernemer worden bij ActionCOACH in regio Apeldoorn

ActionCOACH is op zoek naar een ondernemer in de regio Apeldoorn.

Business Coaching individueel en in groepen, Membership-programma’s, peer-to-peer coaching, trainingen en workshops voor MKB-ondernemers

Over regio Apeldoorn

In de regio Apeldoorn wonen er zo’n 177.520 mensen. Hiervan zijn er 25.765 van buitenlandse komaf, oftewel 25765 177520%. Dit kunnen zowel Europeanen als niet-Europeanen zijn. Het aantal huishoudens en de gezinsgrootte zijn tevens van belang voor een mogelijke vestigingsplaats van een onderneming. In het geval van Apeldoorn zijn de inwoners verdeeld over 75.970 huishoudens. Hiervan hebben 26.845 kinderen, en 49.105 niet. Dit kunnen eenpersoons- of meerpersoonshuishoudens zijn. De gemiddelde gezinsgrootte in Apeldoorn is 2,4.

Deze regio ligt aan de rand van de Veluwe. De belangrijkste verkeersaders binnen deze regio zijn de A1, A50, de N344 en de N304. Apeldoorn is de grootste plaats binnen de regio. Apeldoorn vervult een regiofunctie voor omliggende dorpen. Het winkelcentrum van Apeldoorn beschikt over een uitgebreid winkelbestand. Alle grote winkelketens zijn er gevestigd. Daarnaast beschikt Apeldoorn ook over een aantal overdekte winkelcentra.

Er zijn naast ActionCOACH ook nog andere franchiseformules waarvoor Apeldoorn interessant is. Bekijk alle franchise mogelijkheden in Apeldoorn.

coaching & training branche informatie

Franchiseformule ActionCOACH valt binnen de branche coaching & training. Tot de branche coaching & training behoren trainings- en opleidingsbureaus die zich bezighouden met het coachen, trainen en opleiden van personen en organisaties. Meestal betreft het business-to-business, waarbij zowel individuen als teams worden getraind op bijvoorbeeld het gebied van sales, leiderschap, klantgerichtheid of persoonlijke ontwikkeling. Bekende formules in deze branche zijn onder andere ABACUS bijlesinstituut, LMI Nederland en DOOR Training & Coach.

De markt voor trainings- en opleidingsbureaus is volop in beweging: de omzet in de markt groeit, het aantal aanbieders neemt tegelijkertijd af. Daarnaast zijn er diverse ontwikkelingen gaande in het aanbod en de vormen van trainen en opleiden.

In het bedrijfsleven heerst er een groeiend besef dat het tot ongewenste resultaten leidt wanneer er wordt bezuinigd op opleidingen, bijscholing en training. Meer dan drie kwart van de bedrijven in Nederland verzorgen voor hun werknemers een vorm van bedrijfsopleidingen, waarbij het verzorgen van cursussen de meest gebruikte methode is om kennis te vergaren en vaardigheden te ontwikkelen. Jaarlijks geven bedrijven gemiddeld 1,7 miljard euro uit aan cursussen. Andere methodes die voor scholing van het personeel worden gebruikt zijn workshops, georganiseerde groepsdiscussies en conferenties. Een derde van de bedrijven geven hun voorkeur aan zelfstudie.

Tegenwoordig is het niet alleen het individu, ook het team, de afdeling of de organisatie moeten aan de gang. Om de vergaarde kennis of vaardigheden toe te passen moet de omgeving meedoen. Om succesvol te blijven opereren met al deze hectiek is het voor trainingsbureaus noodzakelijk om de klant centraal te stellen, om te kijken naar wat zinnig en nuttig is en om maatwerk te leveren. Sectorkennis en ervaring met sector specifieke vraagstukken is hierbij essentieel. De behoefte aan sectorkennis in combinatie met een multidisciplinaire benadering vergt om flexibiliteit van de trainingsbureaus.

Bron: CBS, NRTO

Vestigingen ActionCOACH

Gegevens Apeldoorn

Postcode
7300 - 7399
Inwoners
177.520
Huishoudens
75.970