NR1 Webshops Breda

NR1 Webshops in regio Breda

Ondernemer worden bij NR1 Webshops in regio Breda

NR1 Webshops is op zoek naar een ondernemer in de regio Breda.

NR1-Webshops is de e-commerce franchiseformule van Nederland. Voor startende en bestaande onlineondernemers bieden wij een full service platform en distributiecentrum voor renderende webshops.

Over regio Breda

Breda is een regio met ongeveer 253.905 inwoners. 48.985 van deze inwoners heeft een allochtone achtergrond (westers en niet-westers). Dit wordt verdeeld over 115.330 huishoudens met kinderen, en 77.530 huishoudens zonder. Wat een totaal maakt van 115.330 huishoudens. De gemiddelde gezinsgrootte in Breda is 2,3. De verdeling van de huishoudens en de gezinsgrootte kan de aantrekkelijk van het gebied voor uw onderneming beïnvloeden.

De regio kenmerkt zich door de vele bedrijventerreinen die de regio rijk is. De historische stad Breda wordt gezien als centrumplaats binnen de regio, met een groot aanbod aan handel en industrie. De stad ligt aan een belangrijk knooppunt van water-, spoor- en autowegen. Daarnaast heeft de woonboulevard van Breda, gelegen aan de A16, een regiofunctie. Etten-Leur is de twee na grootste stad binnen de regio en kent een groot stadshart waar diverse winkel- en horecavoorzieningen te vinden zijn. Belangrijke verkeersaders binnen de regio zijn de A16, de A17 en de A58.

Er zijn naast NR1 Webshops ook nog andere franchiseformules waarvoor Breda interessant is. Bekijk alle franchise mogelijkheden in Breda.

internet & ICT branche informatie

Franchiseformule NR1 Webshops valt binnen de branche internet & ICT. De branche Internet & ICT is tegenwoordig niet meer weg te denken uit het bedrijfsleven. In 2015 bedroegen de bestedingen volgens de Rabobank zo’n 35 miljard euro, en ook in 2016 verwachten ze groei. Toch is deze branche gevoelig voor de perikelen van de economie. Deze stijging binnen de branche vertoont zich omdat de economie als geheel ook heeft gegroeid de afgelopen jaren.

Internet is al geruime tijd onmisbaar binnen het bedrijfsleven, en de ICT gaat deze kant ook sterk op. Marketing, data, processen, communicatie, alles wordt tegenwoordig door de ICT behandeld. En dit in vrijwel alle sectoren. Samenwerken met de klant wordt steeds belangrijker. Er wordt niet meer per uur betaald, maar per oplossing, en samen met de klant wordt deze oplossing gezocht. Men moet dus flexibel zijn. Deze flexibiliteit maakt de ICT een zeer aantrekkelijke branche voor zzp’ers. Dit zorgt voor druk op de prijs. Technologie wordt steeds toegankelijker en goedkoper.

Trends in de sector als het Internet-of-Things, big data en mobiel veranderen snel en vragen om continu ontwikkelen en investeren. Juist met de integratie van deze trends in de business kunnen ICT-bedrijven hun klanten ontzorgen. Dit vraagt wel om blijvende investeringen in nieuwe technologie. Opleidingen en permanente educatie voor het personeel maken hier onderdeel van uit. Dit biedt kansen voor franchise om met het samenwerkingsmodel elkaar te versterken.

De vraag naar ICT-diensten blijft groeien, hoewel deze wel conjunctuurgevoelig is. Diverse trends zorgen voor groeiende vraag naar ICT en voor een uitbreiding van bestaande applicaties. Het aanbod van ICT-bedrijven is groot en divers. 96% van de ICT-bedrijven heeft minder dan 10 medewerkers en er zijn 175 ondernemingen met meer dan 100 werknemers. Er zijn ca. 265.000 mensen werkzaam in de ICT; een groot deel hiervan is zzp’er. Het aantal faillissementen was hoog in 2013, maar neemt sinds vorig jaar af.

Delen:

Vestigingen NR1 Webshops

Gegevens Breda

Postcode
4800 - 4899
Inwoners
253.905
Huishoudens
115.330