ActionCOACH in regio Deventer-Nijverdal

Ondernemer worden bij ActionCOACH in regio Deventer-Nijverdal

ActionCOACH is op zoek naar een ondernemer in de regio Deventer-Nijverdal.

Over regio Deventer-Nijverdal

In de regio Deventer-Nijverdal wonen er zo’n 237.280 mensen. Hiervan zijn er 31.865 van buitenlandse komaf, oftewel 31865 237280%. Dit kunnen zowel Europeanen als niet-Europeanen zijn. Het aantal huishoudens en de gezinsgrootte zijn tevens van belang voor een mogelijke vestigingsplaats van een onderneming. In het geval van Deventer-Nijverdal zijn de inwoners verdeeld over 98.350 huishoudens. Hiervan hebben 37.155 kinderen, en 61.200 niet. Dit kunnen eenpersoons- of meerpersoonshuishoudens zijn. De gemiddelde gezinsgrootte in Deventer-Nijverdal is 2,5.

Een groot deel van deze regio is gelegen aan de IJssel. De belangrijkste plaatsen binnen deze regio zijn Deventer en Nijverdal. Deventer is grootste plaats in de regio. De stad is van oudsher bekend van de uitgeverijen. Diverse grote uitgeverijen en drukkerijen zoals Wolters Kluwer en Roto Smeets hebben een vestiging in de handelsstad. Belangrijke verkeersader die door deze regio loopt is de A1. Verder bevindt zich ook nog een natuurgebied in deze regio: De Sallandse Heuvelrug.

Er zijn naast ActionCOACH ook nog andere franchiseformules waarvoor Deventer-Nijverdal interessant is. Bekijk alle franchise mogelijkheden in Deventer-Nijverdal.

coaching & training branche informatie

Franchiseformule ActionCOACH valt binnen de branche coaching & training. Tot de branche coaching & training behoren trainings- en opleidingsbureaus die zich bezig houden met het coachen, trainen en opleiden van personen en organisaties. Meestal betreft het business-to-business, waarbij zowel individuen als teams worden getraind bijvoorbeeld op het gebied van sales, leiderschap, klantgerichtheid of persoonlijke ontwikkeling. Bekende formules in deze branche zijn onder andere ABACUS bijlesinstituut, LMI Nederland en DOOR Training & Coach.

De markt voor trainings- en opleidingsbureaus is volop in beweging: de omzet in de markt groeit, het aantal aanbieders neemt tegelijkertijd af. In 2014 telde de markt van private trainings- en opleidingsbureaus een omzet van circa € 3,4 miljard. Daarnaast zijn er diverse ontwikkelingen gaande in het aanbod en de vormen van trainen en opleiden.

In het bedrijfsleven heerst er een groeiend besef dat het tot ongewenste resultaten leidt wanneer er wordt bezuinigd op opleidingen, bijscholing en training. Meer dan drie kwart van de bedrijven in Nederland verzorgen voor hun werknemers een vorm van bedrijfsopleidingen, waarbij het verzorgen van cursussen de meest gebruikte methode is om kennis te vergaderen en vaardigheden te ontwikkelen. Jaarlijks geven bedrijven gemiddeld 1,7 miljard uit aan cursussen. Andere methodes die voor scholing van het personeel worden gebruikt zijn workshops, georganiseerde groepsdiscussies en conferenties. 28% van de bedrijven geven hun voorkeur aan zelfstudie.

Tegenwoordig is het niet alleen het individu, ook het team, de afdeling of de organisatie moeten aan de gang. Om de vergaarde kennis of vaardigheden toe te passen moet de omgeving meedoen. Om succesvol te blijven opereren met al deze hectiek is het voor trainingsbureaus noodzakelijk om de klant centraal te stellen, om te kijken naar wat zinnig en nuttig is en om maatwerk te leveren. Sectorkennis en ervaring met sector specifieke vraagstukken is hierbij essentieel. De behoefte aan sectorkennis in combinatie met een multidisciplinaire benadering vergt om flexibiliteit van de trainingsbureaus.

Bron: CBS, NRTO

Vestigingen ActionCOACH

Gegevens Deventer-Nijverdal

Postcode
7400 - 7499
Inwoners
237.280
Huishoudens
98.350