ActionCOACH in regio Heerhugowaard-Schagen-Den Helder

Ondernemer worden bij ActionCOACH in regio Heerhugowaard-Schagen-Den Helder

ActionCOACH is op zoek naar een ondernemer in de regio Heerhugowaard-Schagen-Den Helder.

Over regio Heerhugowaard-Schagen-Den Helder

In de regio Heerhugowaard-Schagen-Den Helder wonen er zo’n 255.590 mensen. Hiervan zijn er 32.795 van buitenlandse komaf, oftewel 32795 255590%. Dit kunnen zowel Europeanen als niet-Europeanen zijn. Het aantal huishoudens en de gezinsgrootte zijn tevens van belang voor een mogelijke vestigingsplaats van een onderneming. In het geval van Heerhugowaard-Schagen-Den Helder zijn de inwoners verdeeld over 108.740 huishoudens. Hiervan hebben 40.120 kinderen, en 68.575 niet. Dit kunnen eenpersoons- of meerpersoonshuishoudens zijn. De gemiddelde gezinsgrootte in Heerhugowaard-Schagen-Den Helder is 2,4.

Deze regio beslaat een groot oppervlakte. Heerhugowaard, Schagen en Den Helder zijn de grootste plaatsen binnen de regio. Ook Texel wordt tot deze regio gerekend. Den Helder staat bekend als havenstad, waar ook de overtocht naar Texel wordt gemaakt. Hier is veel toerisme te vinden. Heerhugowaard heeft een meer stedelijk karakter.

Er zijn naast ActionCOACH ook nog andere franchiseformules waarvoor Heerhugowaard-Schagen-Den Helder interessant is. Bekijk alle franchise mogelijkheden in Heerhugowaard-Schagen-Den Helder.

coaching & training branche informatie

Franchiseformule ActionCOACH valt binnen de branche coaching & training. Tot de branche coaching & training behoren trainings- en opleidingsbureaus die zich bezig houden met het coachen, trainen en opleiden van personen en organisaties. Meestal betreft het business-to-business, waarbij zowel individuen als teams worden getraind bijvoorbeeld op het gebied van sales, leiderschap, klantgerichtheid of persoonlijke ontwikkeling. Bekende formules in deze branche zijn onder andere ABACUS bijlesinstituut, LMI Nederland en DOOR Training & Coach.

De markt voor trainings- en opleidingsbureaus is volop in beweging: de omzet in de markt groeit, het aantal aanbieders neemt tegelijkertijd af. In 2014 telde de markt van private trainings- en opleidingsbureaus een omzet van circa € 3,4 miljard. Daarnaast zijn er diverse ontwikkelingen gaande in het aanbod en de vormen van trainen en opleiden.

In het bedrijfsleven heerst er een groeiend besef dat het tot ongewenste resultaten leidt wanneer er wordt bezuinigd op opleidingen, bijscholing en training. Meer dan drie kwart van de bedrijven in Nederland verzorgen voor hun werknemers een vorm van bedrijfsopleidingen, waarbij het verzorgen van cursussen de meest gebruikte methode is om kennis te vergaderen en vaardigheden te ontwikkelen. Jaarlijks geven bedrijven gemiddeld 1,7 miljard uit aan cursussen. Andere methodes die voor scholing van het personeel worden gebruikt zijn workshops, georganiseerde groepsdiscussies en conferenties. 28% van de bedrijven geven hun voorkeur aan zelfstudie.

Tegenwoordig is het niet alleen het individu, ook het team, de afdeling of de organisatie moeten aan de gang. Om de vergaarde kennis of vaardigheden toe te passen moet de omgeving meedoen. Om succesvol te blijven opereren met al deze hectiek is het voor trainingsbureaus noodzakelijk om de klant centraal te stellen, om te kijken naar wat zinnig en nuttig is en om maatwerk te leveren. Sectorkennis en ervaring met sector specifieke vraagstukken is hierbij essentieel. De behoefte aan sectorkennis in combinatie met een multidisciplinaire benadering vergt om flexibiliteit van de trainingsbureaus.

Bron: CBS, NRTO

Vestigingen ActionCOACH

Gegevens Heerhugowaard-Schagen-Den Helder

Postcode
1700 - 1799
Inwoners
255.590
Huishoudens
108.740