ActionCOACH in regio Hilversum

Ondernemer worden bij ActionCOACH in regio Hilversum

ActionCOACH is op zoek naar een ondernemer in de regio Hilversum.

Over regio Hilversum

In de regio Hilversum wonen er zo’n 165.055 mensen. Hiervan zijn er 33.360 van buitenlandse komaf, oftewel 33360 165055%. Dit kunnen zowel Europeanen als niet-Europeanen zijn. Het aantal huishoudens en de gezinsgrootte zijn tevens van belang voor een mogelijke vestigingsplaats van een onderneming. In het geval van Hilversum zijn de inwoners verdeeld over 75.135 huishoudens. Hiervan hebben 25.030 kinderen, en 50.130 niet. Dit kunnen eenpersoons- of meerpersoonshuishoudens zijn. De gemiddelde gezinsgrootte in Hilversum is 2,2.

De grootste plaats binnen deze regio is Hilversum. Hilversum staat met name bekend om zijn rol in de media. Nagenoeg alle grote media-producenten zijn hier gevestigd. De A1 en de A27 zijn de belangrijkste verkeersaders binnen de regio. De leeftijd van de grootste groep inwoners ligt tussen de 30 en 49 jaar. Dit is te wijten aan de media-functie die de regio heeft. Relatief gezien heeft de regio ook meer hoger opgeleide arbeiders.

Er zijn naast ActionCOACH ook nog andere franchiseformules waarvoor Hilversum interessant is. Bekijk alle franchise mogelijkheden in Hilversum.

coaching & training branche informatie

Franchiseformule ActionCOACH valt binnen de branche coaching & training. Tot de branche coaching & training behoren trainings- en opleidingsbureaus die zich bezig houden met het coachen, trainen en opleiden van personen en organisaties. Meestal betreft het business-to-business, waarbij zowel individuen als teams worden getraind bijvoorbeeld op het gebied van sales, leiderschap, klantgerichtheid of persoonlijke ontwikkeling. Bekende formules in deze branche zijn onder andere ABACUS bijlesinstituut, LMI Nederland en DOOR Training & Coach.

De markt voor trainings- en opleidingsbureaus is volop in beweging: de omzet in de markt groeit, het aantal aanbieders neemt tegelijkertijd af. In 2014 telde de markt van private trainings- en opleidingsbureaus een omzet van circa € 3,4 miljard. Daarnaast zijn er diverse ontwikkelingen gaande in het aanbod en de vormen van trainen en opleiden.

In het bedrijfsleven heerst er een groeiend besef dat het tot ongewenste resultaten leidt wanneer er wordt bezuinigd op opleidingen, bijscholing en training. Meer dan drie kwart van de bedrijven in Nederland verzorgen voor hun werknemers een vorm van bedrijfsopleidingen, waarbij het verzorgen van cursussen de meest gebruikte methode is om kennis te vergaderen en vaardigheden te ontwikkelen. Jaarlijks geven bedrijven gemiddeld 1,7 miljard uit aan cursussen. Andere methodes die voor scholing van het personeel worden gebruikt zijn workshops, georganiseerde groepsdiscussies en conferenties. 28% van de bedrijven geven hun voorkeur aan zelfstudie.

Tegenwoordig is het niet alleen het individu, ook het team, de afdeling of de organisatie moeten aan de gang. Om de vergaarde kennis of vaardigheden toe te passen moet de omgeving meedoen. Om succesvol te blijven opereren met al deze hectiek is het voor trainingsbureaus noodzakelijk om de klant centraal te stellen, om te kijken naar wat zinnig en nuttig is en om maatwerk te leveren. Sectorkennis en ervaring met sector specifieke vraagstukken is hierbij essentieel. De behoefte aan sectorkennis in combinatie met een multidisciplinaire benadering vergt om flexibiliteit van de trainingsbureaus.

Bron: CBS, NRTO

Vestigingen ActionCOACH

Gegevens Hilversum

Postcode
1200 - 1299
Inwoners
165.055
Huishoudens
75.135