ActionCOACH in regio Ijsselstein-Woerden

Ondernemer worden bij ActionCOACH in regio Ijsselstein-Woerden

ActionCOACH is op zoek naar een ondernemer in de regio Ijsselstein-Woerden.

Over regio Ijsselstein-Woerden

In de regio Ijsselstein-Woerden wonen er zo’n 227.120 mensen. Hiervan zijn er 38.480 van buitenlandse komaf, oftewel 38480 227120%. Dit kunnen zowel Europeanen als niet-Europeanen zijn. Het aantal huishoudens en de gezinsgrootte zijn tevens van belang voor een mogelijke vestigingsplaats van een onderneming. In het geval van Ijsselstein-Woerden zijn de inwoners verdeeld over 92.850 huishoudens. Hiervan hebben 38.170 kinderen, en 54.635 niet. Dit kunnen eenpersoons- of meerpersoonshuishoudens zijn. De gemiddelde gezinsgrootte in Ijsselstein-Woerden is 2,5.

Binnen de regio is Nieuwegein de grootste stad. De stad heeft een groot winkelcentrum, genaamd City Plaza, met meer dan 150 winkels. De regio bestaat verder uit diverse grote steden waaronder Woerden en IJsselstein en dorpskernen waar men terecht kan voor de dagelijkse boodschappen. Het historische stadshart van Woerden biedt zowel bijzondere en lokale winkels als grote winkelketens. Van oudsher van Woerden met name bekend om de dakpan- en steenindustrie. De regio is goed bereikbaar via de A2 en de A12.

Er zijn naast ActionCOACH ook nog andere franchiseformules waarvoor Ijsselstein-Woerden interessant is. Bekijk alle franchise mogelijkheden in Ijsselstein-Woerden.

coaching & training branche informatie

Franchiseformule ActionCOACH valt binnen de branche coaching & training. Tot de branche coaching & training behoren trainings- en opleidingsbureaus die zich bezig houden met het coachen, trainen en opleiden van personen en organisaties. Meestal betreft het business-to-business, waarbij zowel individuen als teams worden getraind bijvoorbeeld op het gebied van sales, leiderschap, klantgerichtheid of persoonlijke ontwikkeling. Bekende formules in deze branche zijn onder andere ABACUS bijlesinstituut, LMI Nederland en DOOR Training & Coach.

De markt voor trainings- en opleidingsbureaus is volop in beweging: de omzet in de markt groeit, het aantal aanbieders neemt tegelijkertijd af. In 2014 telde de markt van private trainings- en opleidingsbureaus een omzet van circa € 3,4 miljard. Daarnaast zijn er diverse ontwikkelingen gaande in het aanbod en de vormen van trainen en opleiden.

In het bedrijfsleven heerst er een groeiend besef dat het tot ongewenste resultaten leidt wanneer er wordt bezuinigd op opleidingen, bijscholing en training. Meer dan drie kwart van de bedrijven in Nederland verzorgen voor hun werknemers een vorm van bedrijfsopleidingen, waarbij het verzorgen van cursussen de meest gebruikte methode is om kennis te vergaderen en vaardigheden te ontwikkelen. Jaarlijks geven bedrijven gemiddeld 1,7 miljard uit aan cursussen. Andere methodes die voor scholing van het personeel worden gebruikt zijn workshops, georganiseerde groepsdiscussies en conferenties. 28% van de bedrijven geven hun voorkeur aan zelfstudie.

Tegenwoordig is het niet alleen het individu, ook het team, de afdeling of de organisatie moeten aan de gang. Om de vergaarde kennis of vaardigheden toe te passen moet de omgeving meedoen. Om succesvol te blijven opereren met al deze hectiek is het voor trainingsbureaus noodzakelijk om de klant centraal te stellen, om te kijken naar wat zinnig en nuttig is en om maatwerk te leveren. Sectorkennis en ervaring met sector specifieke vraagstukken is hierbij essentieel. De behoefte aan sectorkennis in combinatie met een multidisciplinaire benadering vergt om flexibiliteit van de trainingsbureaus.

Bron: CBS, NRTO

Vestigingen ActionCOACH

Gegevens Ijsselstein-Woerden

Postcode
3400 - 3499
Inwoners
227.120
Huishoudens
92.850