Husse is de Europese marktleider in levering van Zweeds Super premium kwaliteit voeding voor honden en katten. Wij leveren onze producten persoonlijk aan huis, de kwaliteit van onze voeding en de uitmuntende service maakt ons uniek.
Zaltbommel-Oss is een regio met ongeveer 183.815 inwoners. 22.635 van deze inwoners heeft een allochtone achtergrond (westers en niet-westers). Dit wordt verdeeld over 74.495 huishoudens met kinderen, en 44.365 huishoudens zonder. Wat een totaal maakt van 74.495 huishoudens. De gemiddelde gezinsgrootte in Zaltbommel-Oss is 2,6. De verdeling van de huishoudens en de gezinsgrootte kan de aantrekkelijk van het gebied voor uw onderneming beïnvloeden.
De regio is grotendeels aan de Waal gelegen. De vestingstad Zaltbommel is de grootste stad binnen de regio en biedt een grote diversiteit aan winkel- en horecavoorzieningen. Zaltbommel was van oudsher een Hanzestad, met name de handel in zout was hier belangrijk. In de rest van de regio zijn diverse buurt- en winkelcentra te vinden met zowel grote winkelketens als kleine speciaalzaken. De regio is goed bereikbaar via de A2 en de N322.
Er zijn naast Husse ook nog andere franchiseformules waarvoor Zaltbommel-Oss interessant is. Bekijk alle franchise mogelijkheden in Zaltbommel-Oss.
Franchiseformule Husse valt binnen de branche dierbenodigdheden. De branche dierbenodigdheden, vaak ook wel dierenspeciaalzaken genoemd, is in Nederland relatief groot, gezien de naar verhouding hoge aantallen huisdieren in Nederland.
Binnen de dierbenodigdheden zijn er veel branchevreemde concurrenten actief. Vooral tuincentra en supermarkten nemen een groot deel van de totale omzet voor hun rekening. De laatste jaren zijn daar ook veel online platformen aan toegevoegd.
Franchise en samenwerking komt veel voor binnen deze branche. Pets Place, Husse en Dierspecialist zijn veel geziene namen. Ook formules als Welkoop, Intratuin en Albert Heijn hebben een groot aanbod aan diervoeding.
Verwacht wordt dat online ook in diervoeding een steeds grotere rol gaat spelen. Formules zien het online aandeel in hun omzet steeds stijgen. Retailers zullen hier op in moeten spelen door samenwerkingsverbanden aan te gaan en een uniform assortiment moeten bieden. Duidelijkheid en communicatie naar de consument is hier van groot belang.