Grando Keukens & Bad Heerlen

Grando Keukens & Bad Heerlen

Ondernemer worden bij Grando Keukens & Bad in Heerlen

Grando Keukens & Bad is op zoek naar een ondernemer in Heerlen.

Grando Keukens & Bad is een landelijke franchiseformule met 35 vestigingen waarbij de ondernemers centraal staan. Onze franchisenemers kunnen profiteren van een professionele retail organisatie, zodat ze zich volledig kunnen concentreren op de klant.

Over Heerlen

Heerlen ligt in de gemeente Heerlen, in Limburg. In Heerlen wonen ongeveer 87.437 mensen (bron: CBS). Vrij gemiddeld voor een plaats van deze grootte. Per huishouden verdient men gemiddeld €28.200. Het landelijk gemiddelde, exclusief vakantietoeslag, is bruto €36.500. Het gemiddeld inkomen in Heerlen ligt dus lager. Bij elkaar genomen verdienen de inwoners van Heerlen dus zo’n €1.120.783.364. Dit ziet men weer terug in de WOZ-waarde van de huizen, welke gemiddeld €123.000 is in Heerlen. In 2020 was de WOZ waarde in Nederland gemiddeld €270.000, in Heerlen ligt dit dus lager. In Heerlen hebben 4.6% van de mensen een uitkering. Waarmee het totaal aantal uitkeringsgerechtigden op 4.022 uitkomt.

Tussen het Schouwburgplein tot aan het NS-station zijn veel winkels te vinden in Heerlen. Daarnaast heeft de plaats twee winkelcentra. Daarnaast heeft Heerlen diverse recreatieve mogelijkheden als een theater en een bioscoop. Ook zijn er diverse grote retailers te vinden als IKEA en een woonboulevard.

Er zijn naast Grando Keukens & Bad ook nog andere franchiseformules waarvoor Heerlen interessant is. Bekijk alle franchise mogelijkheden in Heerlen.

keukens & keukenrenovatie branche informatie

Franchiseformule Grando Keukens & Bad valt binnen de branche keukens & keukenrenovatie. De keukenbranche is na jaren van krimp weer flink aan het groeien. Het aantrekken van de woningmarkt heeft direct gevolg gehad op de branche, met als gevolg een omzetgroei van rond de 15%.

Hoewel online verkopen ook in de lift zitten, is de keukenbranche nog één van de branches waar de verkopen in de winkel nog ruim de boventoon voert. Consumenten willen meer gevoel hebben bij de aankoop van een keuken, dan dat online ze kan bieden. Dit maakt dat de winkels des te belangrijker worden in dit digitale tijdperk.

Het vertrouwen van de consument en de vakkennis wordt hierdoor belangrijker. In het tijdperk van social media dient alles transparant te zijn. Keukenretailers moeten hierop inspelen. Hierbij moet een belangrijke marktpositie ingenomen worden. Daarnaast vallen er in veel gevallen nog verbeteringen te behalen in de back-end van het bedrijf. Het uitbesteden van magazijnhandling, logistieke processen en/of montage. Zo wordt er meer grip gehouden op kosten.

Vestigingen Grando Keukens & Bad

Gegevens Heerlen

Provincie
Limburg
Gemeente
Heerlen
Inwoners
87.437
Inkomen
€28.200
WOZ-waarde
€123.000