’t Zusje Nijverdal

’t Zusje Nijverdal

Ondernemer worden bij ’t Zusje in Nijverdal

’t Zusje is op zoek naar een ondernemer in Nijverdal.

Heerlijk ongedwongen en avondvullend bourgondisch genieten. Dat is een avond bij ’t Zusje. Gezellig samenzijn in een huiselijke sfeer en genieten van onze kleine gerechtjes, die de gasten de hele avond kunnen bestellen. Bij ’t Zusje is de gast thuis!

Heb je er altijd van gedroomd zelf een leuk Zusje te hebben? ’t Zusje is voortdurend op zoek naar enthousiaste en ambitieuze franchisenemers die mét ons ’t Zusje- concept verder willen uitdragen.

Over Nijverdal

In Nijverdal wonen naar schatting 24.910 inwoners (bron: CBS), en is gelegen in de gemeente Hellendoorn, in Overijssel. Gemiddeld wordt er €34.700 per huishouden verdiend, dat ligt iets lager dan het landelijk gemiddelde van €36.500 bruto, exclusief vakantietoeslag. Nijverdal heeft hiermee een totaal inkomen van nabij €392.898.636 over alle inwoners. De huizen in Nijverdal hebben een gemiddelde WOZ waarde van €224.000, iets lager dan het landelijk gemiddelde van €270.000 in 2020. 5% van de mensen hebben in Nijverdal een uitkering, oftewel 1.246 van alle inwoners.

Nijverdal ligt op de grens van Salland en Twente. De plaats heeft haar eigen spoorwegstation en ligt aan de N35. Winkelgelegenheden zijn verspreid over het centrum van Nijverdal. Met als hoofdstraat de Grotestraat.

Er zijn naast ’t Zusje ook nog andere franchiseformules waarvoor Nijverdal interessant is. Bekijk alle franchise mogelijkheden in Nijverdal.

eetcafé & restaurant branche informatie

Franchiseformule ’t Zusje valt binnen de branche eetcafé & restaurant. De branche eetcafé en restaurant valt onder horeca en kent een verscheidenheid aan ondernemingen. Het marktaandeel van restaurants is circa 28% in de foodservicemarkt (eten buitenshuis). Enkele bekende formules die actief zijn in de branche zijn De Beren Restaurants, eazie, Humprey Restaurants en Subway.

De branche profiteert optimaal van de aantrekkende economie, onder meer door hogere consumentenbestedingen, een aantrekkende zakelijke vraag en meer toerisme. Circa 31% van al het voedsel, eten consumenten buitenhuis, 69% van al het voedsel is afkomstig uit de foodretail (supermarkten en speciaalzaken).

De consument blijft kritisch op zijn uitgaven en laat zich steeds meer leiden door kortingsacties en de nieuwste trends, waaronder de toenemende behoefte aan gemak en de toenemende aandacht aan verse, gezonde en lekkere maaltijden. De consument heeft vaak weinig tijd, wil flexibel zijn en wil eten of drinken waar en wanneer het hem uitkomt. Hierdoor vinden er verschuivingen van de vraag plaats naar andere, veelal branchevreemde aanbieders. Detaillisten integreren food concepten in hun winkels om meer klantbeleving te creëren en de verblijfsduur in het hun winkels te verlegen. Ook vanuit de supermarkten neemt de concurrentie toe. Zij kunnen, vanwege hun inkoopvolume, producten tegen een veel lagere prijs inkopen en zien kansen in de toenemende behoefte aan gemak bij de consument. Door de bovenstaande trends neemt ook het online thuisbezorgdiensten en leveranciers van maaltijdboxen sterk toe. Dit remt dan ook de trendmatige groei van de buitenhuisconsumptie.

Ondertussen groeit ook in de sector zelf het aanbod van eetcafés en restaurants. Kwaliteit en gastheerschap worden steeds vaker een vanzelfsprekendheid en geen onderscheidende factor. Daarnaast is de locatie in combinatie met het juiste concept doorslaggevend in de mate van succes.

Bron: ABN Amro Insights, Rabobank Cijfers & Trends

Vestigingen ’t Zusje

Gegevens Nijverdal

Provincie
Overijssel
Gemeente
Hellendoorn
Inwoners
24.910
Inkomen
€34.700
WOZ-waarde
€224.000