Burger ’n Shake restaurants Scheveningen

Burger ’n Shake restaurants Scheveningen

Ondernemer worden bij Burger ’n Shake restaurants in Scheveningen

Burger ’n Shake restaurants is op zoek naar een ondernemer in Scheveningen.

Het bereiden van dagverse (halal)hamburgers, hotdogs, loaded fries, shakes en smoothies in een laagdrempelige streetfood sfeer waarin kwaliteit, versheid en betaalbaarheid centraal staan.

Over Scheveningen

Scheveningen is gelegen in Zuid-Holland, en is onderdeel van de gemeente Den Haag. Er wonen ongeveer 55.717 mensen in Scheveningen. De WOZ waarde van de woningen in Scheveningen ligt gemiddeld op €188.000, iets lager dan het gemiddelde in Nederland in 2020 van €270.000. Het inkomen van een gemiddeld huishouden ligt in Scheveningen op €31.800. Lager dan het landelijke gemiddelde van €36.500. In totaal hebben alle inwoners van Scheveningen een gezamenlijk inkomen van €805.363.909. Van alle inwoners hebben 3.7% een uitkering. In Scheveningen een totaal van 2.062 inwoners.

Scheveningen is tegenwoordig een stadsdeel van Den Haag. Scheveningen is van oorsprong een vissersdorp en is thans een badplaats. Scheveningen heeft geen aansluiting meer op het spoorwegnet. Wel zijn er directe tramverbindingen met Den Haag en Delft.

Er zijn naast Burger ’n Shake restaurants ook nog andere franchiseformules waarvoor Scheveningen interessant is. Bekijk alle franchise mogelijkheden in Scheveningen.

bezorgen & afhalen branche informatie

Franchiseformule Burger ’n Shake restaurants valt binnen de branche bezorgen & afhalen. Het bezorgen en afhalen van voedsel is geen nieuwe branche, maar wel één die de afgelopen jaren flink in opkomst is. Naast de bekende pizzaformules zien steeds meer foodretailers mogelijkheden in bezorging; Cafetaria’s, supermarkten, maaltijdboxen en restaurants zijn de afgelopen jaren allen de dienst gaan aanbieden.

De snelle opkomst van deze branche is te herleiden naar een aantal oorzaken; ruimere openingstijden van supermarkten, branchevervaging, hogere prijzen in de horeca, coronapandemie en de tijd die consumenten hebben voor de bereiding van hun maaltijd. Bedrijven als HelloFresh springen op deze trend in. Daarnaast zijn de supermarkten hun boodschappen gaan bezorgen. Ook kunnen de boodschappen opgehaald worden in zogenaamde pick-up points. Een enorme ontwikkeling binnen de branche.

Winkle en PostNL hebben eerder een onderzoek gedaan waaruit bleek dat ruim 84% van de consumenten hun boodschappen liever thuisbezorgd hebben. Slechts 16 procent wil de boodschappen ergens afhalen.

Het aantal pick-up points is de afgelopen jaren aanzienlijk gestegen. Van begin 2013 tot eind 2014 steeg het aantal van 45 naar 350.

Samengevat lijkt de branche nog niet uitgegroeid en men kan de komende jaren nog veel ontwikkelingen verwachten. Specialisten zullen moeten innoveren om de supers bij te kunnen benen. De speler die hier efficiënt op kan inspringen zal de markt kunnen veroveren.

Vestigingen Burger ’n Shake restaurants

Gegevens Scheveningen

Provincie
Zuid-Holland
Gemeente
Den Haag
Inwoners
55.717
Inkomen
€31.800
WOZ-waarde
€188.000