Poké Perfect Tilburg

Poké Perfect Tilburg

Ondernemer worden bij Poké Perfect in Tilburg

Poké Perfect is op zoek naar een ondernemer in Tilburg.

Bij Poké Perfect worden gerechten geserveerd die geïnspireerd zijn op de Hawaiiaanse keuken. Het belangrijkste gerecht: de poké bowl, ook wel sushi in een kom genoemd.

Over Tilburg

Tilburg is gelegen in Noord-Brabant, en is onderdeel van de gemeente Tilburg. Er wonen ongeveer 191.275 mensen in Tilburg. De WOZ waarde van de woningen in Tilburg ligt gemiddeld op €187.000, iets lager dan het gemiddelde in Nederland in 2020 van €270.000. Het inkomen van een gemiddeld huishouden ligt in Tilburg op €31.600. Lager dan het landelijke gemiddelde van €36.500. In totaal hebben alle inwoners van Tilburg een gezamenlijk inkomen van €2.747.404.545. Van alle inwoners hebben 4.1% een uitkering. In Tilburg een totaal van 7.842 inwoners.

Tilburg is een stad in de provincie Noord-Brabant. Tilburg is qua inwonerstal de zesde stad van Nederland. Tilburg beschikt over 10 grote industrieterreinen en is daarmee een van de belangrijkste industriecentra van Nederland. Tilburg heeft daarnaast ook een uitgebreid winkelcentrum. De meeste winkels bevinden zich in de Heuvelstraat, de Schouwburgpromenade en de Juliana van Stolbergstraat. Rondom de Heuvelstraat bevinden zich ook de winkelgebieden: Heuvelpoort en Emmapassage. Tilburg is ook goed te bereiken met het openbaar vervoer. De stad telt maar liefst 3 stations en uitstekend netwerk van bussen.

Er zijn naast Poké Perfect ook nog andere franchiseformules waarvoor Tilburg interessant is. Bekijk alle franchise mogelijkheden in Tilburg.

lunchroom branche informatie

Franchiseformule Poké Perfect valt binnen de branche lunchroom. Tot de branche lunchroom behoren dagzaken waar onder andere belegde broodjes, koffie, thee en vruchtensappen verkrijgbaar zijn. In vergelijking met cafetaria’s wordt er bij een lunchroom weinig alcohol geschonken en is het een eet- en drinkgelegenheid met bediening. Bij sommige lunchrooms is het ook mogelijk om een bestelling af te halen of thuis te laten bezorgen. Enkele bekende formules in de branche zijn Anne&Max, Bagels & Beans, Bakker Bart en Délifrance.

Lunchrooms kenmerken zich door flexibiliteit en wendbaarheid. De branche profiteert optimaal van de toenemende buitenhuisconsumptie. Consumenten kiezen vaker voor meerdere eetmomenten op een dag en dan veelal onderweg. Lunchrooms spelen in op de toenemende behoefte aan gemak en de toenemende aandacht aan verse, gezonde en lekkere maaltijden en bieden ook vaak een afhaal- en bezorgservice.

De branche profiteert van branchevervaging in de horeca. De opkomst van bakkerijen met hun eigen broodjescorners maar ook de ‘to go’ shops met hun eigen lunchhoekje zijn hier debet aan. Het shop-in-shop principe neemt een vlucht en ook traditionele cafetaria’s maken de conversie naar lunchrooms. De populariteit van lunchconcepten geeft de branche een eigentijds karakter.

De leegstand in winkelcentra wordt steeds vaker ingevuld met horeca, met name dagzaken. Lunchrooms zijn sterk vertegenwoordigd in (stads)centra. Locatie in combinatie met het juiste concept is doorslaggevend in de mate van succes. Een lunchroom heeft gemiddeld een vloeroppervlak van 108 m² en 48 zitplaatsen binnen en 45 zitplaatsen buiten (indien er een terras aanwezig is). De gemiddelde besteding per gast is ruim 10 euro, 59% daarvan wordt uitgegeven aan food en 41% aan dranken.

Bron: Lunchroom.nl, Rabobank Cijfers & Trends

Vestigingen Poké Perfect

Gegevens Tilburg

Provincie
Noord-Brabant
Gemeente
Tilburg
Inwoners
191.275
Inkomen
€31.600
WOZ-waarde
€187.000