Ondernemen is prachtig, maar kan overweldigend zijn. Businesscoach Nederland biedt structuur en groei met het MKB Canvas en een erkende Register Business Coach®-opleiding. Profiteer van een sterk netwerk, sales- en marketingondersteuning. 👉 Meer weten? Vraag info aan!
Zutphen is gelegen in Gelderland, en is onderdeel van de gemeente Zutphen. Er wonen ongeveer 38.335 mensen in Zutphen. De WOZ waarde van de woningen in Zutphen ligt gemiddeld op €185.000, iets lager dan het gemiddelde in Nederland in 2020 van €270.000. Het inkomen van een gemiddeld huishouden ligt in Zutphen op €32.100. Lager dan het landelijke gemiddelde van €36.500. In totaal hebben alle inwoners van Zutphen een gezamenlijk inkomen van €559.342.500. Van alle inwoners hebben 4.9% een uitkering. In Zutphen een totaal van 1.878 inwoners.
Zutphen is een Hanzestad aan de rivier de IJssel. Vanwege het grote aantal historische gebouwen met een toren wordt Zutphen ook regelmatig aangeduid als Torenstad. Het centrum biedt een gevarieerd winkelaanbod. De stad is centraal gelegen aan een knooppunt van provinciale wegen en is ook goed bereikbaar met het openbaar vervoer.
Er zijn naast Businesscoach Nederland ook nog andere franchiseformules waarvoor Zutphen interessant is. Bekijk alle franchise mogelijkheden in Zutphen.
Franchiseformule Businesscoach Nederland valt binnen de branche coaching & training. Tot de branche coaching & training behoren trainings- en opleidingsbureaus die zich bezighouden met het coachen, trainen en opleiden van personen en organisaties. Meestal betreft het business-to-business, waarbij zowel individuen als teams worden getraind op bijvoorbeeld het gebied van sales, leiderschap, klantgerichtheid of persoonlijke ontwikkeling. Bekende formules in deze branche zijn onder andere ABACUS bijlesinstituut, LMI Nederland en DOOR Training & Coach.
De markt voor trainings- en opleidingsbureaus is volop in beweging: de omzet in de markt groeit, het aantal aanbieders neemt tegelijkertijd af. Daarnaast zijn er diverse ontwikkelingen gaande in het aanbod en de vormen van trainen en opleiden.
In het bedrijfsleven heerst er een groeiend besef dat het tot ongewenste resultaten leidt wanneer er wordt bezuinigd op opleidingen, bijscholing en training. Meer dan drie kwart van de bedrijven in Nederland verzorgen voor hun werknemers een vorm van bedrijfsopleidingen, waarbij het verzorgen van cursussen de meest gebruikte methode is om kennis te vergaren en vaardigheden te ontwikkelen. Jaarlijks geven bedrijven gemiddeld 1,7 miljard euro uit aan cursussen. Andere methodes die voor scholing van het personeel worden gebruikt zijn workshops, georganiseerde groepsdiscussies en conferenties. Een derde van de bedrijven geven hun voorkeur aan zelfstudie.
Tegenwoordig is het niet alleen het individu, ook het team, de afdeling of de organisatie moeten aan de gang. Om de vergaarde kennis of vaardigheden toe te passen moet de omgeving meedoen. Om succesvol te blijven opereren met al deze hectiek is het voor trainingsbureaus noodzakelijk om de klant centraal te stellen, om te kijken naar wat zinnig en nuttig is en om maatwerk te leveren. Sectorkennis en ervaring met sector specifieke vraagstukken is hierbij essentieel. De behoefte aan sectorkennis in combinatie met een multidisciplinaire benadering vergt om flexibiliteit van de trainingsbureaus.
Bron: CBS, NRTO