ActionCOACH in regio Delft-Naaldwijk

Ondernemer worden bij ActionCOACH in regio Delft-Naaldwijk

ActionCOACH is op zoek naar een ondernemer in de regio Delft-Naaldwijk.

Over regio Delft-Naaldwijk

In de regio Delft-Naaldwijk wonen er zo’n 294.440 mensen. Hiervan zijn er 55.195 van buitenlandse komaf, oftewel 55195 294440%. Dit kunnen zowel Europeanen als niet-Europeanen zijn. Het aantal huishoudens en de gezinsgrootte zijn tevens van belang voor een mogelijke vestigingsplaats van een onderneming. In het geval van Delft-Naaldwijk zijn de inwoners verdeeld over 129.535 huishoudens. Hiervan hebben 46.245 kinderen, en 83.290 niet. Dit kunnen eenpersoons- of meerpersoonshuishoudens zijn. De gemiddelde gezinsgrootte in Delft-Naaldwijk is 2,4.

Een groot deel van de regio is gelegen aan de Noordzee. De grootste stad binnen de regio is Delft. De van oudsher industriestad profileert zich tegenwoordig met de aanwezigheid van een technische universiteit en twee onderzoeksinstituten als kennisstad. De stad biedt een historische binnenstad met diverse winkelcentra en horecavoorzieningen. Delft wordt omringd door diverse dorpen waaronder Nootdorp en Den Hoorn. Belangrijke verkeersaders binnen de regio zijn de A4 en de A20.

Er zijn naast ActionCOACH ook nog andere franchiseformules waarvoor Delft-Naaldwijk interessant is. Bekijk alle franchise mogelijkheden in Delft-Naaldwijk.

coaching & training branche informatie

Franchiseformule ActionCOACH valt binnen de branche coaching & training. Tot de branche coaching & training behoren trainings- en opleidingsbureaus die zich bezig houden met het coachen, trainen en opleiden van personen en organisaties. Meestal betreft het business-to-business, waarbij zowel individuen als teams worden getraind bijvoorbeeld op het gebied van sales, leiderschap, klantgerichtheid of persoonlijke ontwikkeling. Bekende formules in deze branche zijn onder andere ABACUS bijlesinstituut, LMI Nederland en DOOR Training & Coach.

De markt voor trainings- en opleidingsbureaus is volop in beweging: de omzet in de markt groeit, het aantal aanbieders neemt tegelijkertijd af. In 2014 telde de markt van private trainings- en opleidingsbureaus een omzet van circa € 3,4 miljard. Daarnaast zijn er diverse ontwikkelingen gaande in het aanbod en de vormen van trainen en opleiden.

In het bedrijfsleven heerst er een groeiend besef dat het tot ongewenste resultaten leidt wanneer er wordt bezuinigd op opleidingen, bijscholing en training. Meer dan drie kwart van de bedrijven in Nederland verzorgen voor hun werknemers een vorm van bedrijfsopleidingen, waarbij het verzorgen van cursussen de meest gebruikte methode is om kennis te vergaderen en vaardigheden te ontwikkelen. Jaarlijks geven bedrijven gemiddeld 1,7 miljard uit aan cursussen. Andere methodes die voor scholing van het personeel worden gebruikt zijn workshops, georganiseerde groepsdiscussies en conferenties. 28% van de bedrijven geven hun voorkeur aan zelfstudie.

Tegenwoordig is het niet alleen het individu, ook het team, de afdeling of de organisatie moeten aan de gang. Om de vergaarde kennis of vaardigheden toe te passen moet de omgeving meedoen. Om succesvol te blijven opereren met al deze hectiek is het voor trainingsbureaus noodzakelijk om de klant centraal te stellen, om te kijken naar wat zinnig en nuttig is en om maatwerk te leveren. Sectorkennis en ervaring met sector specifieke vraagstukken is hierbij essentieel. De behoefte aan sectorkennis in combinatie met een multidisciplinaire benadering vergt om flexibiliteit van de trainingsbureaus.

Bron: CBS, NRTO

Vestigingen ActionCOACH

Gegevens Delft-Naaldwijk

Postcode
2600 - 2699
Inwoners
294.440
Huishoudens
129.535