ActionCOACH in regio Nijmegen

Ondernemer worden bij ActionCOACH in regio Nijmegen

ActionCOACH is op zoek naar een ondernemer in de regio Nijmegen.

Over regio Nijmegen

In de regio Nijmegen wonen er zo’n 232.635 mensen. Hiervan zijn er 49.000 van buitenlandse komaf, oftewel 49000 232635%. Dit kunnen zowel Europeanen als niet-Europeanen zijn. Het aantal huishoudens en de gezinsgrootte zijn tevens van belang voor een mogelijke vestigingsplaats van een onderneming. In het geval van Nijmegen zijn de inwoners verdeeld over 116.375 huishoudens. Hiervan hebben 31.515 kinderen, en 84.865 niet. Dit kunnen eenpersoons- of meerpersoonshuishoudens zijn. De gemiddelde gezinsgrootte in Nijmegen is 2,1.

Tot deze regio behoren de plaatsen Berg en Dal, Beuningen, Heumen en Nijmegen. De grootste plaats in deze regio is Nijmegen. Voornamelijk bekend van de Nijmeegse Vierdaagse. Dis is het grootste jaarlijkse evenement wat Nijmegen kent. De regio staat bekend om ruige natuurgebieden. Belangrijke verkeersaders in deze regio’s zijn de A73, A326 en N324. Verder loopt het Maas-Waalkanaal dwars door deze regio. De regio heeft een toeristisch karakter. Groesbeek is naast Nijmegen ook een grote plaats in de regio. Het dorp staat bekend als het wijndorp van Nederland.

Er zijn naast ActionCOACH ook nog andere franchiseformules waarvoor Nijmegen interessant is. Bekijk alle franchise mogelijkheden in Nijmegen.

coaching & training branche informatie

Franchiseformule ActionCOACH valt binnen de branche coaching & training. Tot de branche coaching & training behoren trainings- en opleidingsbureaus die zich bezig houden met het coachen, trainen en opleiden van personen en organisaties. Meestal betreft het business-to-business, waarbij zowel individuen als teams worden getraind bijvoorbeeld op het gebied van sales, leiderschap, klantgerichtheid of persoonlijke ontwikkeling. Bekende formules in deze branche zijn onder andere ABACUS bijlesinstituut, LMI Nederland en DOOR Training & Coach.

De markt voor trainings- en opleidingsbureaus is volop in beweging: de omzet in de markt groeit, het aantal aanbieders neemt tegelijkertijd af. In 2014 telde de markt van private trainings- en opleidingsbureaus een omzet van circa € 3,4 miljard. Daarnaast zijn er diverse ontwikkelingen gaande in het aanbod en de vormen van trainen en opleiden.

In het bedrijfsleven heerst er een groeiend besef dat het tot ongewenste resultaten leidt wanneer er wordt bezuinigd op opleidingen, bijscholing en training. Meer dan drie kwart van de bedrijven in Nederland verzorgen voor hun werknemers een vorm van bedrijfsopleidingen, waarbij het verzorgen van cursussen de meest gebruikte methode is om kennis te vergaderen en vaardigheden te ontwikkelen. Jaarlijks geven bedrijven gemiddeld 1,7 miljard uit aan cursussen. Andere methodes die voor scholing van het personeel worden gebruikt zijn workshops, georganiseerde groepsdiscussies en conferenties. 28% van de bedrijven geven hun voorkeur aan zelfstudie.

Tegenwoordig is het niet alleen het individu, ook het team, de afdeling of de organisatie moeten aan de gang. Om de vergaarde kennis of vaardigheden toe te passen moet de omgeving meedoen. Om succesvol te blijven opereren met al deze hectiek is het voor trainingsbureaus noodzakelijk om de klant centraal te stellen, om te kijken naar wat zinnig en nuttig is en om maatwerk te leveren. Sectorkennis en ervaring met sector specifieke vraagstukken is hierbij essentieel. De behoefte aan sectorkennis in combinatie met een multidisciplinaire benadering vergt om flexibiliteit van de trainingsbureaus.

Bron: CBS, NRTO

Vestigingen ActionCOACH

Gegevens Nijmegen

Postcode
6500 - 6599
Inwoners
232.635
Huishoudens
116.375