Kaldi biedt met haar eigen merken een grote variatie aan hoogwaardige kwalitatieve koffie en thee vanuit verschillende continenten. Tevens worden er bijbehorende espressomachines en accessoires aangeboden. Kaldi is uniek, Kaldi koffie en thee franchise is de combinatie van retail en horeca (proeflokaal). Onze fans kunnen de producten van kaldi zoals koffiebonen en thee voor thuisgebruik, proeven in al onze vestigingen. Deze horeca functie krijgt een steeds een prominentere rol binnen het unieke Kaldi concept.
Al sinds het jaar 2000 is Kaldi actief op de Nederlandse koffie en thee markt. Met meer dan 30 koffie en thee speciaalzaken in Nederland is Kaldi een bekende naam in het huidige straatbeeld.
Kaldi is niet zomaar koffie, maar een koffie met een verhaal. Wij schenken je daarom ook niet zomaar een kopje koffie of thee. Samen met de klant zoeken we een koffie die bij hem of haar past. In het proeflokaal kan de klant uitvinden welke koffie hij of zij het lekkerst vindt.
Daarnaast zijn we ook steeds meer bezig met food. Een lekker broodje of tosti. Vers gemaakt met lokale ingrediënten, zodat je je klant meer kunt bieden dan alleen koffie en/of thee.
Naast de franchise winkelformule bestaat er ook de mogelijkheid om een Kaldi koffie & thee mobiel franchise formule te beginnen. Kaldi Mobiel is in te zetten bij events van ieder formaat. Vanuit een mobiele koffiebar schenken wij iedere gewenste koffie- en theespecialiteit op locatie. Je werkt vanuit een vaste plek, of staat veel op beurzen, festivals en andere events.
Kaldi hecht veel waarde aan het hebben van goed opgeleide, gemotiveerde en kundige medewerkers. Jij bent het gezicht van de winkel en je straalt dit ook uit. Trots zijn op je winkel en het merk Kaldi speelt daarin een belangrijke rol. Een Kaldi koffie en thee franchise winkel betekent, net als bij het kopen van onze producten, een bepaalde manier van leven, een stukje lifestyle.
Voor diverse regio’s is Kaldi nog op zoek naar enthousiastelingen met een voorliefde voor koffie en thee, die vanuit een eigen winkel of vanuit een mobiele koffiebar mensen willen voorzien van een goede kop koffie of thee op locatie.
Activiteit: | Al sinds het jaar 2000 biedt Kaldi onder eigen merk koffie, thee en aanverwante producten aan. Op een unieke manier door de combinatie van proeflokaal en retail. |
---|---|
Branche: | food - horeca - koffie & espressobar - koffie & thee |
Werkt met ondernemers sinds: | 2000 |
Entreegeld: | € 12.500 |
Jaarlijkse franchisefee: | 5% exclusief BTW |
Totale investering: | Tussen € 100.000 en € 300.000 |
Benodigd eigen vermogen: | Minimaal € 30.000 |
Gemiddelde omzet pv: | € 250.000 - € 300.000 per jaar |
Type samenwerking: | Hard Franchise |
Lid nfv: | Ja |
Omschrijving training: | 14 daags eigen opleidingsprogramma |
Hoe is de inkoop geregeld: | Centraal |
Verkoop oppervlakte: | 80 - 120 m² |
Locatie omschrijving: | A2 / B1 |
Verzorgingsgebied: | Ja, een exclusief gebied wordt individueel besproken en vastgelegd in het franchisecontract. |
Contact franchisegever: | Neem contact op met deze formule |