Bakker Bart Capelle aan den IJssel

Bakker Bart Capelle aan den IJssel

Ondernemer worden bij Bakker Bart in Capelle aan den IJssel

Bakker Bart is op zoek naar een ondernemer in Capelle aan den IJssel.

Bakker Bart is een succesvolle franchiseformule en voortdurend op zoek naar gedreven franchisenemers. Bakker Bart zoekt enthousiaste en gastgerichte personen. Personen met passie voor het product en voor de consument.

Over Capelle aan den IJssel

Capelle aan den IJssel is gelegen in Zuid-Holland, en is onderdeel van de gemeente Capelle aan den IJssel. Er wonen ongeveer 66.534 mensen in Capelle aan den IJssel. De WOZ waarde van de woningen in Capelle aan den IJssel ligt gemiddeld op €176.000, iets lager dan het gemiddelde in Nederland in 2014 van €211.000. Het inkomen van een gemiddeld huishouden ligt in Capelle aan den IJssel op €34.700. Lager dan het landelijke gemiddelde van €35.000. In totaal hebben alle inwoners van Capelle aan den IJssel een gezamenlijk inkomen van €1.049.422.636. Van alle inwoners hebben 4.3% een uitkering. In Capelle aan den IJssel een totaal van 2.861 inwoners.

Capelle aan den IJssel is prima ontsloten: het heeft opritten aan de A16 en de A20, het heeft een NS station en is aangesloten op het Rotterdamse metronetwerk. Er zijn twee grote bedrijventerreinen: Rivium (met 353 bedrijven en 11.850 werkzame personen) en Hoofdweggebied (met 422 en 10.094 werkzame personen). Er zijn vier winkelcentra in Capelle aan den IJssel: De Koperwiek, De Terp, De Crimpenhof en De Scholver.

Er zijn naast Bakker Bart ook nog andere franchiseformules waarvoor Capelle aan den IJssel interessant is. Bekijk alle franchise mogelijkheden in Capelle aan den IJssel.

brood & banket branche informatie

Franchiseformule Bakker Bart valt binnen de branche brood & banket. In de branche brood & banket kan een onderscheid gemaakt worden in koude en warme bakkers. Bij koude bakkers gaat het met name om de verkoop van niet zelf vervaardigd brood en banket, eventueel in combinatie met de vervaardiging van (kleine) broodproducten via een opwarmoven en/of verkoop van chocolade en suikerwerk. Bij warme bakkers gaat het met name om de verkoop van zelfgemaakt brood en banket. Qua bedrijfsvoering, omzet en bruto winstmarges bestaat een groot verschil tussen beide typen zaken.

De Rabobank verwacht een kleine tot beperkte volumegroei voor 2016 – 2017. De verwachting is dat de volume stijgt met een kleine 2%. De grootste groei wordt echter verwacht bij kwaliteitsdiscounters en online, veelal ten koste van de traditionele bakkerijen.

Het huidige marktaandeel van online food is nog klein. Het ligt er dik bovenop dat dit de komende jaren explosief zal groeien. De verwachting is dat in 2030 een kwart van de boodschappen online gedaan wordt. De winkels in deze branche zullen dus moeten uitblinken in onderscheidende producten, een authentiek verhaal en behulpzaam personeel op de werkvloer. De consument zal dus verleid moeten worden met een belevingsomgeving waarin alle zintuigen worden geactiveerd. Al zal dat niet makkelijk worden: de grootste bedreiging voor deze branche is de supermarktbranche. Consumenten doen vaker in één winkel boodschappen. Echter kan dit ook weer een kans zijn, door samenwerkingen aan te gaan met supermarkten.

Bron: Rabobank Cijfers & Trends en detailhandel.info

Vestigingen Bakker Bart

Gegevens Capelle aan den IJssel

Provincie
Zuid-Holland
Gemeente
Capelle aan den IJssel
Inwoners
66.534
Inkomen
€34.700
WOZ-waarde
€176.000