Bakker Bart Ridderkerk

Bakker Bart Ridderkerk

Ondernemer worden bij Bakker Bart in Ridderkerk

Bakker Bart is op zoek naar een ondernemer in Ridderkerk.

Bakker Bart is een succesvolle franchiseformule en voortdurend op zoek naar gedreven franchisenemers. Bakker Bart zoekt enthousiaste en gastgerichte personen. Personen met passie voor het product en voor de consument.

Over Ridderkerk

Ridderkerk is gelegen in Zuid-Holland, en is onderdeel van de gemeente Ridderkerk. Er wonen ongeveer 27.000 mensen in Ridderkerk. De WOZ waarde van de woningen in Ridderkerk ligt gemiddeld op €194.000, iets lager dan het gemiddelde in Nederland in 2020 van €270.000. Het inkomen van een gemiddeld huishouden ligt in Ridderkerk op €34.700. Lager dan het landelijke gemiddelde van €36.500. In totaal hebben alle inwoners van Ridderkerk een gezamenlijk inkomen van €425.863.636. Van alle inwoners hebben 4.1% een uitkering. In Ridderkerk een totaal van 1.107 inwoners.

Ridderkerk is een dorp gelegen op het eiland IJsselmonde. Ridderkerk ligt aan het drukke verkeersknooppunt ‘Ridderster’ van de Rijkswegen A15 en A16. In Ridderkerk ligt ook Rijksweg A38. In 2007 opende Ridderkerk een nieuw centrum met onder andere het gemeentehuis en een centraal plein voor evenementen met diverse horeca. Winkelliefhebbers kunnen terecht bij diverse winkelcentra en winkelpleinen in het centrum.

Er zijn naast Bakker Bart ook nog andere franchiseformules waarvoor Ridderkerk interessant is. Bekijk alle franchise mogelijkheden in Ridderkerk.

brood & banket branche informatie

Franchiseformule Bakker Bart valt binnen de branche brood & banket. In de branche brood & banket kan een onderscheid gemaakt worden in koude en warme bakkers. Bij koude bakkers gaat het met name om de verkoop van niet zelf vervaardigd brood en banket, eventueel in combinatie met de vervaardiging van (kleine) broodproducten via een opwarmoven en/of verkoop van chocolade en suikerwerk. Bij warme bakkers gaat het met name om de verkoop van zelfgemaakt brood en banket. Qua bedrijfsvoering, omzet en bruto winstmarges bestaat een groot verschil tussen beide typen zaken.

Het huidige marktaandeel van online food is explosief gegroeid. De verwachting is dat in 2030 een kwart van de boodschappen online gedaan wordt. De winkels in deze branche zullen dus moeten uitblinken in onderscheidende producten, een authentiek verhaal en behulpzaam personeel op de werkvloer. De consument zal dus verleid moeten worden met een belevingsomgeving waarin alle zintuigen worden geactiveerd. Al zal dat niet makkelijk worden: De grootste bedreiging voor deze branche is de supermarktbranche. Consumenten doen vaker in één winkel boodschappen. Echter kan dit ook weer een kans zijn, door samenwerkingen aan te gaan met supermarkten.

Bron: Rabobank Cijfers & Trends en detailhandel.info

Vestigingen Bakker Bart

Gegevens Ridderkerk

Provincie
Zuid-Holland
Gemeente
Ridderkerk
Inwoners
27.000
Inkomen
€34.700
WOZ-waarde
€194.000