Bakker Bart Krimpen aan den IJssel

Bakker Bart Krimpen aan den IJssel

Ondernemer worden bij Bakker Bart in Krimpen aan den IJssel

Bakker Bart is op zoek naar een ondernemer in Krimpen aan den IJssel.

Bakker Bart is een succesvolle franchiseformule en voortdurend op zoek naar gedreven franchisenemers. Bakker Bart zoekt enthousiaste en gastgerichte personen. Personen met passie voor het product en voor de consument.

Over Krimpen aan den IJssel

Krimpen aan den IJssel is gelegen in Zuid Holland, en is onderdeel van de gemeente Krimpen aan den IJssel. Er wonen ongeveer 29.045 mensen in Krimpen aan den IJssel. De WOZ waarde van de woningen in Krimpen aan den IJssel ligt gemiddeld op €218.000, iets hoger dan het gemiddelde in Nederland in 2014 van €211.000. Het inkomen van een gemiddeld huishouden ligt in Krimpen aan den IJssel op €37.700. Hoger dan het landelijke gemiddelde van €35.000. In totaal hebben alle inwoners van Krimpen aan den IJssel een gezamenlijk inkomen van €497.725.682. Van alle inwoners hebben 3% een uitkering. In Krimpen aan den IJssel een totaal van 871 inwoners.

Sinds de jaren zestig is Krimpen aan den IJssel een forensengemeente van Rotterdam en is sinds die tijd flink gegroeid. Het grootste gedeelte van het grondgebied is inmiddels al volgebouwd. Het bestuur streeft ernaar om het landelijke karakter te behouden. Met 14 kerken en 12 kerkgenootschappen is Krimpen aan den IJssel een vrij kerkelijk dorp. In de directe omgeving zijn veel wandel- en fietsroutes. De belangrijkste verbindingen met de omgeving zijn busverbindingen naar Rotterdam, Bergambacht, Schoonhoven, Utrecht, Den Haag en Gouda. Verder geldt de N210 als een belangrijke verkeersader, die leidt naar de A16.

Er zijn naast Bakker Bart ook nog andere franchiseformules waarvoor Krimpen aan den IJssel interessant is. Bekijk alle franchise mogelijkheden in Krimpen aan den IJssel.

brood & banket branche informatie

Franchiseformule Bakker Bart valt binnen de branche brood & banket. In de branche brood & banket kan een onderscheid gemaakt worden in koude en warme bakkers. Bij koude bakkers gaat het met name om de verkoop van niet zelf vervaardigd brood en banket, eventueel in combinatie met de vervaardiging van (kleine) broodproducten via een opwarmoven en/of verkoop van chocolade en suikerwerk. Bij warme bakkers gaat het met name om de verkoop van zelfgemaakt brood en banket. Qua bedrijfsvoering, omzet en bruto winstmarges bestaat een groot verschil tussen beide typen zaken.

De Rabobank verwacht een kleine tot beperkte volumegroei voor 2016 – 2017. De verwachting is dat de volume stijgt met een kleine 2%. De grootste groei wordt echter verwacht bij kwaliteitsdiscounters en online, veelal ten koste van de traditionele bakkerijen.

Het huidige marktaandeel van online food is nog klein. Het ligt er dik bovenop dat dit de komende jaren explosief zal groeien. De verwachting is dat in 2030 een kwart van de boodschappen online gedaan wordt. De winkels in deze branche zullen dus moeten uitblinken in onderscheidende producten, een authentiek verhaal en behulpzaam personeel op de werkvloer. De consument zal dus verleid moeten worden met een belevingsomgeving waarin alle zintuigen worden geactiveerd. Al zal dat niet makkelijk worden: de grootste bedreiging voor deze branche is de supermarktbranche. Consumenten doen vaker in één winkel boodschappen. Echter kan dit ook weer een kans zijn, door samenwerkingen aan te gaan met supermarkten.

Bron: Rabobank Cijfers & Trends en detailhandel.info

Vestigingen Bakker Bart

Gegevens Krimpen aan den IJssel

Provincie
Zuid Holland
Gemeente
Krimpen aan den IJssel
Inwoners
29.045
Inkomen
€37.700
WOZ-waarde
€218.000