Bakker Bart is een succesvolle franchiseformule en voortdurend op zoek naar gedreven franchisenemers. Bakker Bart zoekt enthousiaste en gastgerichte personen. Personen met passie voor het product en voor de consument.
Rosmalen is gelegen in Noord Brabant, en is onderdeel van de gemeente 's-Hertogenbosch (Den Bosch). Er wonen ongeveer 29.235 mensen in Rosmalen. De WOZ waarde van de woningen in Rosmalen ligt gemiddeld op €221.000, iets lager dan het gemiddelde in Nederland in 2020 van €270.000. Het inkomen van een gemiddeld huishouden ligt in Rosmalen op €34.900. Lager dan het landelijke gemiddelde van €36.500. In totaal hebben alle inwoners van Rosmalen een gezamenlijk inkomen van €463.773.409. Van alle inwoners hebben 4% een uitkering. In Rosmalen een totaal van 1.169 inwoners.
Rosmalen is verdeeld in drie stadsdelen: Noord, Zuid en De Groote Wielen. Noord en Zuid worden gescheiden door de Brabantse Lijn, spoorweg tussen Tilburg en Nijmegen. Rosmalen kent ongeveer 2.000 forenzen per dag via de treinverbinding en is het op één na drukste station van de gemeente ’s Hertogenbosch.
Er zijn naast Bakker Bart ook nog andere franchiseformules waarvoor Rosmalen interessant is. Bekijk alle franchise mogelijkheden in Rosmalen.
Franchiseformule Bakker Bart valt binnen de branche brood & banket. In de branche brood & banket kan een onderscheid gemaakt worden in koude en warme bakkers. Bij koude bakkers gaat het met name om de verkoop van niet zelf vervaardigd brood en banket, eventueel in combinatie met de vervaardiging van (kleine) broodproducten via een opwarmoven en/of verkoop van chocolade en suikerwerk. Bij warme bakkers gaat het met name om de verkoop van zelfgemaakt brood en banket. Qua bedrijfsvoering, omzet en bruto winstmarges bestaat een groot verschil tussen beide typen zaken.
Het huidige marktaandeel van online food is explosief gegroeid. De verwachting is dat in 2030 een kwart van de boodschappen online gedaan wordt. De winkels in deze branche zullen dus moeten uitblinken in onderscheidende producten, een authentiek verhaal en behulpzaam personeel op de werkvloer. De consument zal dus verleid moeten worden met een belevingsomgeving waarin alle zintuigen worden geactiveerd. Al zal dat niet makkelijk worden: De grootste bedreiging voor deze branche is de supermarktbranche. Consumenten doen vaker in één winkel boodschappen. Echter kan dit ook weer een kans zijn, door samenwerkingen aan te gaan met supermarkten.
Bron: Rabobank Cijfers & Trends en detailhandel.info